Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Jeg liker litt sånn country/shabby stil - men synes det kan bli litt for mye hvitt... Jeg har blant annet et stuebord i solid tre - og er redd vitrineskapet kanskje vil forsvinne litt om jeg maler det hvitt...at det ikke "kommer til sin rett"? Hvilke andre farger kjennetegner litt bondsk romantisk stil?
Ennovy Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Syntes mintfarge kan være ordentlig fint. Blir ikke så "søtt".. Søk litt på google etter Shabby Chic colors,
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 De fleste pastellfarger (blå, grønn, gul, gammelrosa). Se ann hva som passer med resten av intervaret. Å male det i en offwhite farge samt pusse ned hjørnene gjør det litt mer fremtredende også.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Hva med svart, brunt eller grått lasert ? Laseringen kombinert med slitte kanter og hjørner vil passe fint inn i et ellers hvitt interiør.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 Jeg har gått for duse lilla, grå og en lys brun/beige farger (litt sånn havregrøt). Det lilla og grå er kaldt, mens den lys brune/beige/havregrøt-fargen er varm. Jeg har valgt den varme fargen som hovedfargen i rommet, og fremhever møbler jeg liker med den...
Gjest Nanette Skrevet 19. juli 2010 #6 Skrevet 19. juli 2010 Jeg ville ha valgt maling med perlemoskimmer. Jeg tror det heter perlemormaling. Finnes i flere farger. Det er iallefall veldig stilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå