Gå til innhold

Male vitrineskap

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker litt sånn country/shabby stil - men synes det kan bli litt for mye hvitt...

Jeg har blant annet et stuebord i solid tre - og er redd vitrineskapet kanskje vil forsvinne litt om jeg maler det hvitt...at det ikke "kommer til sin rett"?

Hvilke andre farger kjennetegner litt bondsk romantisk stil?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syntes mintfarge kan være ordentlig fint. Blir ikke så "søtt".. Søk litt på google etter Shabby Chic colors,

Gjest AnonymBruker
Skrevet

De fleste pastellfarger (blå, grønn, gul, gammelrosa). Se ann hva som passer med resten av intervaret.

Å male det i en offwhite farge samt pusse ned hjørnene gjør det litt mer fremtredende også.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva med svart, brunt eller grått lasert ?

Laseringen kombinert med slitte kanter og hjørner vil passe fint inn i et ellers hvitt interiør.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått for duse lilla, grå og en lys brun/beige farger (litt sånn havregrøt). Det lilla og grå er kaldt, mens den lys brune/beige/havregrøt-fargen er varm. Jeg har valgt den varme fargen som hovedfargen i rommet, og fremhever møbler jeg liker med den...

Gjest Nanette
Skrevet

Jeg ville ha valgt maling med perlemoskimmer. Jeg tror det heter perlemormaling. Finnes i flere farger. Det er iallefall veldig stilig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...