Gå til innhold

First, second and third base

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man kysser og blir mer intime når man føler det passer seg sånn. Etter hvor mange dater har dette føltes naturlig for dere? Og når er det "passelig" å ta initiativ til noe sånt uvahengig av kjemi?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Man kysser og blir mer intime når man føler det passer seg sånn. Etter hvor mange dater har dette føltes naturlig for dere? Og når er det "passelig" å ta initiativ til noe sånt uvahengig av kjemi?

Kommer veldig ann på situasjonen, så vanskelig å svare på. Tror vi kysset på andre date. Skjer etter hvert som man blir trygg nok til å gjøre det, men synes kanskje det blir vanskeligere å vente for lenge. Har alltid vært gutten som først har tatt initiativ til kyssing i mine forhold. Synes det er greit sånn :)

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Kommer helt an på. Full pakke med min nåværende kjæreste på andre date. Føltes bare riktig. Ellers gjør jeg bare det som føles naturlig, det er ikke alle man føler for å kline med sånn med en gang, og da kan det ta alt fra 1 uke til 3 mnd alt ettersom.

Gjest Vitaminbjørn
Skrevet

Han jeg er med nå tok det oss 2 timer.

Eksen var det 6 måneder.

Så..uh...varierer?

Skrevet

Det varierer. Finnes ikke noe fasit på det. Med eksen tok det ca 1mnd. Det føltes riktig å bli bedre kjent først. Han før der, på første date - fordi det føltes riktig og vi skjønte at vi likte hverandre og kom til å bli sammen. Angrer ikke på noen av delene.

Skrevet

Etter tredje daten, men det handler mye om hva man føler for selv, hva som føles riktig.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest brutal_mann
Skrevet

Når en har lyst. Ergo utelukkende basert på kjemi. Klokke og kalender hører ikke hjemme slik sett.

• 1 år senere...
Skrevet

Hva legger dere i begrepet "first/second/third base"?

Gjest SemperFi
Skrevet

Hva legger dere i begrepet "first/second/third base"?

1 base. Date, bli kjent.

2 base. Vi har blitt kjent, kosing og kyssing.

3 base. Dere har blitt kjent og stoler på hverandre, har sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...