Frøken Smilla Skrevet 24. september 2012 Forfatter #741 Del Skrevet 24. september 2012 Mandag, jo. Og da har jo yndlingsinstruktøren min styrke og core-time rett etter jobb. Ble det i dag, til tross for joggeturen først. Herlig! Det beste av det hele var at jeg ikke merket noe særlig til knevondter eller andre vondter som har plaget meg den siste tiden. Nå er endorfinlageret godt fylt for i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 26. september 2012 Forfatter #742 Del Skrevet 26. september 2012 Onsdag. Fri i dag, og klemte inn en powerøkt med supertreningsvenninnen i formiddag, før diverse ærend, eksamenslesing og så videre. To styrkeøkter på en uke er mer enn musklene mine er vant til. Støl er bare fornavnet ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 29. september 2012 #743 Del Skrevet 29. september 2012 Frøken Smilla, du holder koken!! Fantastisk. Jeg har vært fullstendig i dvale lenge nå, men føler det er på tide å våkne opp snart. Blir i allefall motivert når jeg titter innom her. Kanskje jeg skal lage meg en ny dagbok og komme meg igang igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 4. oktober 2012 Forfatter #744 Del Skrevet 4. oktober 2012 Frøken Smilla, du holder koken!! Fantastisk. Jeg har vært fullstendig i dvale lenge nå, men føler det er på tide å våkne opp snart. Blir i allefall motivert når jeg titter innom her. Kanskje jeg skal lage meg en ny dagbok og komme meg igang igjen? Oi, takk for kompliment, Ekkornet! Og hei, forresten. Har savnet deg her inne Jeg er ikke mye å få motivasjon fra nå, kom hjem fra høstferie i går med forkjølelse og feber i bagasjen. Så noen trening i nærmeste fremtid er det ikke å spore her i gården Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #745 Del Skrevet 8. oktober 2012 Mandag. Høstferie ferdig. Blanke ark, ny start, all that jazz Startet like godt uken med en liten joggetur, 5 km i fint høstlys. Formen er fortsatt ikke helt på topp etter den forkjølelsen jeg tok med meg hjem fra ferie forrige uke, og jeg er ganske tett i systemet, så turen var tung. Men deilig å bevege skrotten litt igjen! Planen er å kreke seg på yndlingstimen min i ettermiddag, det er jo en ren styrketime egentlig, så det bør gå fint. Får tilpasse intensiteten litt etter formen. Og så har jeg en øøøøørliten plan om å kreke meg på morgenspinning i morgen tidlig. Husbond er borte noen dager nå, så jeg kan like gjerne stå opp før hanen galer, trene og så spise frokost på jobb, som å spise frokost mutt alene her hjemme. Det er bare det at jeg egentlig ikke liker spinning som treningsform ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 8. oktober 2012 #746 Del Skrevet 8. oktober 2012 Høres herlig ut med morgenjogg, jeg har planer om å stikke ut selv om en liten halvtime. Venter bare på at sola skal komme litt mer frem her Spinning ja, ikke min favoritt heller, men du kan jo gi det en sjanse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 8. oktober 2012 Forfatter #747 Del Skrevet 8. oktober 2012 Dagens andre treningsøkt er ferdig! Jeg har spist middag, nå er det bare avslapping og litt jobbing resten av kvelden. Og fruktsalat til 71 grader nord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #748 Del Skrevet 9. oktober 2012 Da jeg våknet av vinden for ørtende gang i natt, og klokken viste 05.40, ga jeg opp. Stod opp, hoppet i treningstøy, pakket bagen, og fem over halv syv gikk jeg inn døren på Elixia. Klokken åtte gikk jeg ut derfra igjen, etter å ha gjennomført en full time morgenspinning og deretter dusjet og skiftet. Jeg er fortsatt ikke noe glad i spinning, og det blir ingen vane med SÅ tidlig morgentrening, men det var litt godt. Litt fornøyd med egen innsats, og litt stolt også, egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 13. oktober 2012 Forfatter #749 Del Skrevet 13. oktober 2012 Hektisk jobbuke. Utviklingssamtaler. Og jeg blir helt utslitt av sånne perioder! Men i går orket jeg en joggetur langs fjorårets yndlingsløype etter jobb. Solen skinte og alt var topp, og det var en fin tur. Vurderte å gjenta suksessen i dag, men er foreløpig usikker på om jeg orker. Jeg er fortsatt potte forkjøla, på 10. dagen, og er LEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 13. oktober 2012 #750 Del Skrevet 13. oktober 2012 Uff, forkjøla så lenge er kjipt! Morgenspinning er imponerende da Kanskje du burde la kroppen bruke kreftene på å fikse seg selv? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter #751 Del Skrevet 15. oktober 2012 Uff, forkjøla så lenge er kjipt! Morgenspinning er imponerende da Kanskje du burde la kroppen bruke kreftene på å fikse seg selv? God helg! Hei du! Joda, det er nok lurt å lytte til kroppen og la den fikse seg selv ... samtidig som jeg føler meg i bedre form når jeg får trent litt. Vanskelig, det der! Men morgenspinning er imponerende, ja. Kudos til dem som orker det fast, det er IKKE noe for meg. Morgenjogg, derimot! Når jeg kan legge ut i åtte-ni-tiden (den ene ukedagen jeg har tid til det), come rain or shine, og løpe med musikk på øret og vinden i håret, åh, DET er noe for meg Kom akkurat inn etter mandagsturen min, ble bare den korte løypa denne mandagen også, for formen er fortsatt ikke på topp (jeg er så LEI av å være tett i nesen, at det er ikke til å tro!), men fine 5 km på 29 minutter i ordentlig ruskevær. Vanligvis har det jo vært fint vær når jeg har løpt på mandagene, så hodet mitt var litt innstilt på sol over fjorden i dag også, men litt regn og vind gjorde i grunn ikke noe. Dusje og så jobbe nå. Klar, ferdig, turbouke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 16. oktober 2012 Forfatter #752 Del Skrevet 16. oktober 2012 Tirsdag, og jeg var ferdig tidlig på jobb. Bestemte meg for å gjenta gårsdagens suksess, og løp samme løype i duskregnet. Er litt "tung" i kroppen fremdeles, og fortsatt like herlig tregstartet, men det ble en fin tur. Nå er jeg klar for "studiedag" resten av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #753 Del Skrevet 22. oktober 2012 Mandagsmorgenjoggen ble unnagjort i dag også, i duskregn i dag også. Bedre tid enn tidligere, men fytti så tungt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 10. november 2012 Forfatter #754 Del Skrevet 10. november 2012 Jeg husker ikke sist jeg trente. Mulig det var da jeg logget her sist? Siden den gang har det skjedd mye. Litt for mye ... Jeg trenger å hente meg inn litt, og trening er sikkert noe som bør passe inn i det, men de siste to ukene har energinivået vært så lavt at bare tanken på å skifte til treningstøy har vært uoverkommelig. Jeg prøvde meg på en joggetur forrige fredag, men hadde ikke sjanse; jeg endte med å rusle 2 km, og var helt ødelagt etterpå ... Jeg har det egentlig bra. Mannen og jeg har det bra, jeg har det fint på jobben, men det er litt mye nå. Jeg kommer plutselig sterkere tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 12. november 2012 Forfatter #755 Del Skrevet 12. november 2012 Mandagsjogg unnagjort. Tungt som fy, etter tre ukers pause (iiik!), men fint være i gang igjen. Håper det er dette som skal til for å komme tilbake i gammel tralt igjen, på alle måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 24. november 2012 Forfatter #756 Del Skrevet 24. november 2012 Det var ikke mandagsjogg som skulle til for å komme i gammel tralt igjen. Ingenting annet heller, for den del. Bare generelt litt pause. Men i dag har det vært lørdagsjogg. Første jogging siden 12. november, og tunge 5 km, men like fullt 5 km. Skal ikke love reprise igjen med det første, men det var en fin økt. Godt å føle at kroppen virker litt igjen (det gjorde den nemlig ikke da jeg prøvde å leke aktiv gymlærer her forleden. Da endte jeg opp sittende på gulvet etter 15 minutter, svimmel som fy ...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 29. november 2012 Forfatter #757 Del Skrevet 29. november 2012 Jeg kommer meg sakte, men sikkert igjen. I forgårs var jeg på styrke og core med treningsvenninnen, og er fortsatt støl i alle muskler. I dag har jeg vært gymlærer og hatt sirkeltrening med styrke og utholdenhet med elevene -og deltok selv. Løp også litt sammen med dem mens vi spilte stikkball mot slutten. Huhei. Lurer på om jeg skal driste meg på en YT Max-time i morgen, men vi får se. Don't push it, har jeg vel lært i det siste, så jeg skal være "snill pike" og se an formen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 30. november 2012 Forfatter #758 Del Skrevet 30. november 2012 Jeg dro på YT Max-timen i dag! Så fornøyd med meg selv. TRE styrketimer på fire dager er ikke hverdagskost for denne damen. Nå er det helg, med god samvittighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #759 Del Skrevet 3. desember 2012 Det kan vel knapt kalles trening, men en 5 km tur på 50 minutter i dag teller vel for noe i disse tider. Sol var det (og perverst mange kuldegrader!), men flott tur allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 3. desember 2012 #760 Del Skrevet 3. desember 2012 Sprekt gjort, jeg klager når jeg må gå 2 min fra hus til bil disse dagene Det verste er at jeg skal til iiiiiskalde Oslo imorgen, gruer meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå