Vofsitofsi Skrevet 30. januar 2012 #621 Del Skrevet 30. januar 2012 (og så har jeg fortsatt latterlig lyst på iphone, så det hjalp ikke at du forsøkt å overbevise meg, Vofsen ) Døøøøh, jeg har skikkelig lyst på smartfåvn sjøl jeg, så jeg er kanskje ikke den rette til å prøve å overtale andre Håper du får en super fantastisk treningsuke! Veldig bra start i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #622 Del Skrevet 31. januar 2012 Det ble ingen joggetur i dag, det var litt for hektisk på jobb til at jeg fikk gått tidlig, og da jeg endelig surret meg avgårde var jeg alt for sulten og sliten til en fornuftig økt. Men i kveld gikk mannen og jeg en fin, rask og frisk skogstur, tipper det ble en 4-5 km tilsammen. Deilig å være ute i frisk luft også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #623 Del Skrevet 1. februar 2012 Blærgh! Dro på step intervall 40 minutter etter jobb i dag. I løpet av oppvarmingen fikk jeg innmari vondt i magen, og etter 30 minutter måtte jeg bare gi meg; da orket jeg ikke å hoppe opp og ned på stepen lenger Magen er bittelittegrann bedre nå, håper det gir seg helt snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 1. februar 2012 #624 Del Skrevet 1. februar 2012 Ish og fysh! Håper du snart blir bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 4. februar 2012 Forfatter #625 Del Skrevet 4. februar 2012 Hmsk, dårlig uke på treningsfronten, gitt. Nå har jeg jobbet dobbelt så mye som vanlig, så det har sin forklaring, og da jeg var "ferdig" på jobb i går, var jeg helt ødelagt. Jeg orket ikke noe annet enn å dra hjem. Mannen kommenterte til og med at jeg ikke så bra ut, så det var formodentlig et klokt valg. Ni timers søvn har dog gjort underverker, selv om jeg fortsatt føler meg "tygget på og spyttet ut". Får se hva helgen bringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #626 Del Skrevet 5. februar 2012 I dag har jeg gått tur. 8 km med musikk på øret (eller i alle fall i 5 av 8 km. Så bestemte møkkatelefonen min seg for å gå i vranglås. Igjen ). Gikk ganske fort, var ute i ca 1 time og 10 minutter, så jeg ble god og varm i kroppen, og kald i kinnene Deilig! Håper jeg orker litt mer neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 5. februar 2012 #627 Del Skrevet 5. februar 2012 I dag har jeg gått tur. 8 km med musikk på øret (eller i alle fall i 5 av 8 km. Så bestemte møkkatelefonen min seg for å gå i vranglås. Igjen ). Gikk ganske fort, var ute i ca 1 time og 10 minutter, så jeg ble god og varm i kroppen, og kald i kinnene Deilig! Håper jeg orker litt mer neste uke. Hørtes herlig ut! Jeg håper også at du er på bedringens vei og orker mer neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #628 Del Skrevet 5. februar 2012 Hørtes herlig ut! Jeg håper også at du er på bedringens vei og orker mer neste uke Hadde jeg nå enda bare vært syk ... jeg er bare sliten, det er litt (for) mye å gjøre på jobb om dagen, litt (for) mye ansvar, litt (for) mange syke kolleger. Men jeg merket at å gå en tur ga litt overskudd (dog bare litt), så jeg tror jeg skal tviholde på treningsvanene like fullt. Mistenker at jeg vil ha en del igjen for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #629 Del Skrevet 6. februar 2012 Mandag. Har hatt turdag med elevene, og startet dagen med en rask gåtur på 2,7 km på en halvtime. Avsluttet dagen med returen på dobbelt så lang tid ... Tålmodighet, kom treng deg på: her skal du motstand finne Etter jobb spurtet jeg avgårde og rakk akkurat 500 kcal i dag også. Trodde jeg skulle stupe, men oppdaget til min store glede at noen av øvelsene går greiere nå. Hurra! Mannen lokker med skiturer utover i uken. Jeg vil, vil, vil! Og så vil jeg ha litt overskudd igjen snart, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 7. februar 2012 Forfatter #630 Del Skrevet 7. februar 2012 Ingen Elixiatur i dag, men etter middag spente mannen og jeg på oss hodelykter og tok en skitur i marka; 7 km i mørket i skogen med verdens beste selskap, er ikke å forakte en tirsdagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #631 Del Skrevet 9. februar 2012 Hoi, sprek dag på Smilla! I dag har jeg jogget drøye 5 km. Er ikke fornøyd med tiden, det bikket halvtimen i dag, men jeg er strålende fornøyd med at jeg i det hele tatt orket. Fryktelig energiløs om dagen, men jeg oppdaget til min store glede at jeg kunne fortsatt etter de 5 km uten problemer (men farten var lavere enn vanlig), hadde det ikke vært for at jeg hadde en avtale og derfor ikke hadde tid til å fortsette. I kveld har mannen og jeg gått nok en skitur med hodelykter, og denne gangen ble det 11 km. Kom akkurat inn, så nå skal jeg jobbe litt, drikke litt te og slappe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 9. februar 2012 #632 Del Skrevet 9. februar 2012 Heia Smilla! Flink er du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 9. februar 2012 #633 Del Skrevet 9. februar 2012 Utrolig flink du er! Snart skal jeg også klare 5k på 30 min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #634 Del Skrevet 12. februar 2012 Søte jentene, tusen takk for oppmuntrende tilrop Selv føler jeg at treningen stagnerer litt (igjen) om dagen, rett og slett fordi jeg har minimalt med overskudd og følgelig bare er fornøyd hvis jeg orker å trene. Jeg kjenner at hodet er sugent på et mil-forsøk igjen snart, men kroppen er ikke helt der akkurat nå, tror jeg. Hvem vet, kanskje jeg orker det i løpet av vinterferien? I dag har vi vært på skitur igjen, ukens tredje tur. 17 km, mye stigning. Herlig dag og tur Nå blir det avslapping resten av kvelden, og et forsøk på å lade opp til nok en arbeidsuke. Ikke helt motivert, kjenner jeg, men det går seg vel til. Har en 500 kcal-avtale med Supertreningsvenninnen i morgen etter jobb, så _noe_ trening blir det jo i alle fall den kommende uken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #635 Del Skrevet 13. februar 2012 Mandag og 500 kcal-dag. I dag prøvde vi oss på nabosenterets time, da den passet bedre tidsmessig. Elixia skryter på seg at det ikke skal være noen forskjell på timene fra senter til senter, men det er feil. Ja, ok, så er øvelsene like, men intensiteten er betydelig høyere på "mitt" senter. Makan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 15. februar 2012 Forfatter #636 Del Skrevet 15. februar 2012 Å starte dagen med trening er litt ambisiøst for meg, i alle fall når det er arbeidsdag. Men da mannen skulle avgårde på et møte i morges og måtte dra over en time tidligere enn vanlig, vurderte jeg det. Slo det i midlertid fra meg, og erstattet løpetur på Elixia med å gå til jobb. Det er 5 km oppoverbakke. Jeg gikk på 45 minutter. Minn meg på at jeg skal ha med skiftetøy neste gang ... svett, gitt! Urk, herlig å surre rundt hele resten av dagen og lukte svette Avsluttet arbeidsdagen med å gå tre av fem kilometer hjem, før mannen plukket meg opp. Fornøyd med dagens "trim", selv om det vil være drøyt å kalle det "trening". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 15. februar 2012 #637 Del Skrevet 15. februar 2012 Du er flink! All aktivitet er jo bra aktivitet. Jeg er nok ingen utpreget morgentrener jeg heller - det funker fint når jeg begynner kl. 10, men ikke når jeg begynner kl. 8. Skal jeg liksom stå opp i fem-tida da? Så ingenlunde! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #638 Del Skrevet 17. februar 2012 I går, mellom jobb og kveldsmøte, fikk jeg klemt inn en tur på Elixia. Det ble en litt sånn "hverken fugl eller fisk"-økt, og litt heseblesende, for jeg var i utgangspunktet klar for en styrkeøkt. Men etter å ha kjørt gjennom programmet mitt, hadde jeg fortsatt 20 minutter "til rådighet", og føler vel egentlig at jeg ikke har trent ordentlig hvis jeg ikke har løpt, så da ble det drøye 3 km på mølla også. En helt ok økt, er helt ok fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 17. februar 2012 Forfatter #639 Del Skrevet 17. februar 2012 Ingen fredagstrening på frøkna, men åh, så deilig det var å luske fra jobb sånn halvtidlig og raske med seg fine mannen og gå solskinnstur langs sjøen i stedet Nå er det helg -og vinterferie! Lykke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 17. februar 2012 #640 Del Skrevet 17. februar 2012 Har du vinterferie og du a? Er ikke misunnelig ... Var superfint vær i dag ja! Måtte det bare fortsette og smelte all snø på et blunk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå