Gå til innhold

Yes, I can?

Frøken Smilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei søte du.

Ja, jeg har blitt frisk igjen, men så dro vi på påskeferie, og da ble det ikke noe trening. Og da vi kom tilbake, klarte jeg å falle og slå halebenet såpass kraftig at det i grunn er vondt nok å bare gå vanlig. Så det ble en lang treningspause denne gangen -og jeg er IKKE fornøyd! Kurs i morgen, men jeg satser på en lett økt etter jobb på fredag, og så "blanke ark og fargestifter til" fra neste uke av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*børste støv av treningsdagboken*

Smilla har vært på trening igjen!! Hurra, hurra :D Løp 5 km (og trodde ikke at jeg skulle dø av det -takket være mange lange gåturer i treningspausen), annet enn at det gjorde ganske vondt i halebenet mot slutten. Etter å ha jogget gjorde jeg styrkeøvelser på armer. Prøvde meg på mageøvelser, men det å sitte på hardt underlag er IKKE å anbefale enda. Utfall var heller ikke noe triks, noe jeg vel egentlig burde skjønt, da det fremdeles gjør vondt å stå på ett ben for å ta på seg sko, liksom -og det er tross alt UTEN 12 kg i hendene ... Men jeg er i gang igjen, og det kjennes bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake til treningsverden! Det er veldig fint i denne verdenen - jeg håper du vil oppleve det samme snart igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake til treningsverden! Det er veldig fint i denne verdenen - jeg håper du vil oppleve det samme snart igjen! :)

Tusen takk -og velkommen tilbake! Jeg hadde ikke fått med meg at du var i landet igjen, men så har vel jeg ligget "brakk" de ukene som har gått siden du kom tilbake igjen ;)

Jeg merket i dag at jeg har savnet treningen, ja. Egentlig har jeg merket det noen dager, at jeg har lengtet etter å trene, og jeg føler meg SÅ mye piggere etter en økt enn jeg gjør når jeg ikke trener. En god start på helgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, nye muligheter. I dag stakk jeg innom Elixia mellom jobb og handling, og overlevde 12,5 km intervallsykling. Trodde jeg skulle segne om mot slutten, jeg ble så sliten :( Kom meg fort igjen, da, og tok en del styrkeøvelser på armer. Nå klarer jeg å ha 2x6 kg og å gjøre 3x6 repetisjoner når jeg gjør armøvelsene mine (mot 2x3 kg før jul). Når jeg klarer 3x8 repetisjoner, skal jeg øke til 2x7 kg. Forhåpentlig om kun kort tid!

I morgen har jeg booket meg på en "bikines don't lie"-time. Dustenavn! Men timen passer veldig bra tidsmessig, og jeg synes jo det er litt spennende med disse "happening"-timene, så jeg gir det en sjangse. Jeg skulle bare ønske at de kunne finne litt bedre navn på timene sine ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det bragt på det rene: Bikinies don't lie er en møkkatime! Jeg har prøvd, så da kan andre bare styre unna. Fysjom!

For det første var det overbooket, tror jeg, for det var ikke plass nok til alle. Dette resulterte i at det ble kaos hver gang vi byttet øvelse. Og det gjorde vi. I ett sett. Vi kjørte 40 sekunder med en øvelse, før det var over på en ny. Styrkeøvelser, alt sammen. Ikke var instruktøren godt forberedt, ikke var hun spesielt god til å forklare, og ikke var øvelsene spesielt gode. Med andre ord: en time jeg IKKE kommer til å gå på igjen!

Men jeg har trent, da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipern med sånne ustrukturete timer og instruktører!

Men skal si du står på med treninga! :klappe: Keep up the good work..

Endret av yoga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipern med sånne ustrukturete timer og instruktører!

Men skal si du står på med treninga! :klappe: Keep up the good work..

Thank you, thank you :takke: Føler selv at det går litt i rykk og napp nå, men jeg får jo trent, og det er vel egentlig det viktigste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thank you, thank you :takke: Føler selv at det går litt i rykk og napp nå, men jeg får jo trent, og det er vel egentlig det viktigste :)

Uten tvil! All trening er bedre enn ingen trening. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et navn på en time! Bikinies don't lie, hva slags oppfordring er det liksom? Men du er flink som trener hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten joggetur med gymelevene i dag. 2 km uten oppvarming. Ikke mye, men noe. Nå: husvask!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

De sier det tar tre uker å gjøre ting til en vane. Og tre uker å komme ut av vanen igjen. Jeg har herved erfart at det er sant ... Jeg har ikke trent på alt for lenge, men jeg har vært mye på turer og sånn. Jeg satser på at treningslysten kommer igjen snart, det hadde vært fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trening i dag!

Jogget 5,5 km, og kjørte gjennom styrkeprogrammet mitt på armer, ben og mage. Fornøyd nå -og håper at bunaden fremdeles passer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobbet! Tipper bunaden sitter som støpt! :biggrin:

Jaggu gjorde den det i år også! :)

Noe som egentlig ikke burde overraske meg, all den tid jeg ikke har måttet legge den ut i det hele tatt noen gang. Og jeg fikk den til konfirmasjonen. I 1994 ... Må vel si meg fornøyd med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går så som så med treningen om dagen, det er en hektisk tid for lærere, dette ... Men i går tok jeg med meg runstar-appen og jogget en runde i det fri. Igjen: jeg er IKKE noe glad i å jogge ute, jeg klarer over hode ikke å justere fart, intensitet etc når jeg jogger selv, og er helt skutt etter kun kort tid. Jeg hadde ikke tid til den store, lange runden i går, men det ble 20 minutter og 3 km -og blodsmak i munnen. Huff.

Jeg tror jeg skal holde meg til mølla. Om ikke annet, så for motivasjonen sin del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du må jo ikke kjøre deg i hel helt fra start. Jeg jogger så sent at folk sikkert kan gå forbi meg, hvis de går litt fort :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du må jo ikke kjøre deg i hel helt fra start. Jeg jogger så sent at folk sikkert kan gå forbi meg, hvis de går litt fort :fnise:

Nei, jeg vet det, men jeg er såååååå dårlig på å disponere krefter når jeg løper "på frihånd" :sukk: Det hjalp ikke nevneverdig at jeg etter kun kort tid kom til en skogssti som jeg ikke har prøvd før, men brått fikk lyst til å prøve. Den viste seg å være en skogsoppoverbakke, og jeg plutselig kom på at skog = huggorm og at jeg var alene. Gjett om jeg løp! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...