Gjest Poirot Skrevet 28. september 2003 #1 Skrevet 28. september 2003 Vet noen hvor mange meter stoff det er vanlig å beregne når man skal sy brudekjole med litt stort skjørt?
Gjest Poirot Skrevet 28. september 2003 #3 Skrevet 28. september 2003 Flere meter !! Skal du gifte deg?? Kunne ikke unngå å kjøpe en del meter med hvit silke da jeg var i en av Indias beste silkebyer.... Ligger pent nedpakket hos mamma og pappa, i påvente av å bli brukt. men nå er jeg rett for at jeg hr kjøpt for lite. Vel, vel, er vel bare å lage overdel i et annet stoff eller noe sånt i såfall. Men ; nei-jeg er for faen ikke forlovet enda :evil:
punkyB Skrevet 28. september 2003 #4 Skrevet 28. september 2003 Jeg synes du bør begynne med en bryllupsdagbok for det - viktig å være tidlig ute !! Mange meter har du da? Mener at ei jeg kjenner kjøpte en hell rull (=10 m) ?????? Kommer vel litt an på kjolen og.
Gjest Poirot Skrevet 28. september 2003 #5 Skrevet 28. september 2003 Jeg synes du bør begynne med en bryllupsdagbok for det - viktig å være tidlig ute !! Mange meter har du da? Mener at ei jeg kjenner kjøpte en hell rull (=10 m) ?????? Kommer vel litt an på kjolen og. Nei, du lurer ikke meg!! Jeg har 7 meter (betalte 700 kr totalt!!). Men jeg er jo veldig lav, da...
punkyB Skrevet 28. september 2003 #6 Skrevet 28. september 2003 Er ikke du blond da ???? Jeg derimot er ikke lett å lure !!!! Hun hadde 10 meter men hadde myyyye igjen - hun er også ganske lav. 7 meter burde kanskje holde da.
¤Tiili¤ Skrevet 28. september 2003 #7 Skrevet 28. september 2003 Jeg har kjøpt stoff, og det er 6,5 meter med stoff. Da er det både til skjørtet, som og har et slep på 1,80 fra livet + overdel og jeg betalte 900.- :D
Gjest Poirot Skrevet 28. september 2003 #8 Skrevet 28. september 2003 Jeg har kjøpt stoff, og det er 6,5 meter med stoff. Da er det både til skjørtet, som og har et slep på 1,80 fra livet + overdel og jeg betalte 900.- :D Oj, så fint å høre!! Hva slags stoff?
¤Tiili¤ Skrevet 28. september 2003 #9 Skrevet 28. september 2003 Det er "hard" silke, eller stiv silke eller hva de nå kaller det! :blunke: Det var tilfeldigvis på tilbud da jeg var innom en tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå