Inx Skrevet 19. juli 2010 #1 Del Skrevet 19. juli 2010 Her er et innlegg til debatten, bevis på kjønnsforskjeller http://www.break.com/index/how_to_shower_men_vs_women.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 20. juli 2010 #2 Del Skrevet 20. juli 2010 Strålende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 20. juli 2010 #3 Del Skrevet 20. juli 2010 Mye som stemmer her ja! Men jeg gidder aldri dekke meg til når jeg går forbi kjæresten. Da er det full visning av kroppen i all sin prakt! Han vet da hvordan den ser ut, så ingen grunn til panikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juli 2010 #4 Del Skrevet 20. juli 2010 Mannen min gjør akkurat som i filmen, spesielt det der med å shake dingsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 31. juli 2010 #5 Del Skrevet 31. juli 2010 Konge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. august 2010 #6 Del Skrevet 1. august 2010 Den der var jammen god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hard Ride Skrevet 1. august 2010 #7 Del Skrevet 1. august 2010 Det er faktisk en gammel vits. Husker onkelen min som sto der litt brisen ved et familieselskap og fortalte akkurat den samme greia, bare dette var hakket mer morsomt enn onkelen min som kanskje ikke er verdens beste historie- eller vitseforteller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå