Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Jeg trenger å vite litt om trafikken på nettbutikker generelt, er det lavere besøkstall/omsetning nå i fellesferien? Driver en nettbutikk selv som har gått veldig dårlig de siste to ukene - Før det gikk salget strålende, men plutselig var det stopp. Dersom dette fortsetter må jeg jo så klart legge ned hele greia.. er det lurt å vente til etter ferie-tid og se om det tar seg opp igjen? Noen med erfaringer, eller som vet litt om dette som kan svare meg?
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Det er jo bare å se på deg selv og venner. Hva gjør dere i ferietiden? Mange reiser jo bort og netthandel prioriteres ikke. Man er jo heller ikke hjemme sånn at man får mottatt varene? Hva slags type varer selger du?
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Vet ikke noe om nettbutikker, men merker at det er mindre trafikk på diverse nettforum hvertfall, f.eks her! Det er veldig tydelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå