La Guapa Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Hei. Jeg har så lyst til å kjøpe kose/slække/onepiece- dresser til ungene i familien. Alder: 2- 6 år....hvor kan jeg kjøpe dresser som er rimelige? Noen som vet om butikker eller nettsteder jeg kan bestille fra? Takk Guapa`n
Gjest navnelapp Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Eg har sett dei på wow, veit ikkje kor langt ned i størrelsane dei går der.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Mener Sparkjøp har i barnestr. til 299,- De hadde den ihvertfall i svart, grå og korall/oransje. Jeg prøvde en i voksenstr. til 399,-, men følte meg for gammel til å gå med en sånn, så jeg hang den tilbake..
J88 Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Mener Sparkjøp har i barnestr. til 299,- De hadde den ihvertfall i svart, grå og korall/oransje. Jeg prøvde en i voksenstr. til 399,-, men følte meg for gammel til å gå med en sånn, så jeg hang den tilbake.. Men var den ålreit? behagelig/god?
Gjest annemor30 Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 Hei. Jeg har så lyst til å kjøpe kose/slække/onepiece- dresser til ungene i familien. Alder: 2- 6 år....hvor kan jeg kjøpe dresser som er rimelige? Noen som vet om butikker eller nettsteder jeg kan bestille fra? Takk Guapa`n Jeg har kjøpt onepiece til snuppa på 4 år på en lokal klesbutikk.. Jean Paul.. hun digger den selvom hun ser slækk ut*ler*
La Guapa Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. juli 2010 Håper de får inn ny ladning til Sparkjøp (var utsolgt nå) ! Hadde vært moro å fått tak i sånne
Gjest willemine Skrevet 19. juli 2010 #7 Skrevet 19. juli 2010 jeg kjøpte en på name it. kosta 299 tror jeg. kjempe fin
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2010 #8 Skrevet 19. juli 2010 Hei. Jeg har så lyst til å kjøpe kose/slække/onepiece- dresser til ungene i familien. Alder: 2- 6 år....hvor kan jeg kjøpe dresser som er rimelige? Noen som vet om butikker eller nettsteder jeg kan bestille fra? Takk Guapa`n skal dere til syden, eller kjenner noen som skal? I Tyrkia solgte de billige kopier....
Lisaaa Skrevet 25. juli 2010 #10 Skrevet 25. juli 2010 Tyrkia solgte dem utrulig billig, søskenbarnet mitt var der nettopp og skaffa seg en, den er HEILT likens som den du får kjøpt av dyre verson på nettet. heilt urulig ! og det er kopi, sier bare DET VAR EN BRA KOPI :D
Felia Skrevet 28. juli 2010 #11 Skrevet 28. juli 2010 mossisuss.no har med artige dyremotiv Selv har jeg tre stk i fra stormberg. To i fleece og en i bomull. KJEMPE DEILIG! (brukes hjemme og på jobb vel og merke, jobber i barnehage, ekstremt deilig, å maaange foreldre som ble sugne på en selv når de så dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå