Gå til innhold

Kosedresser (type:Onepiece) til barn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har så lyst til å kjøpe kose/slække/onepiece- dresser til ungene i familien. Alder: 2- 6 år....hvor kan jeg kjøpe dresser som er rimelige? Noen som vet om butikker eller nettsteder jeg kan bestille fra?

Takk

Guapa`n :):goodbye:

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Eg har sett dei på wow, veit ikkje kor langt ned i størrelsane dei går der.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Mener Sparkjøp har i barnestr. til 299,-

De hadde den ihvertfall i svart, grå og korall/oransje.

Jeg prøvde en i voksenstr. til 399,-, men følte meg for gammel til å gå med en sånn, så jeg hang den tilbake.. :fnise:

Skrevet

Mener Sparkjøp har i barnestr. til 299,-

De hadde den ihvertfall i svart, grå og korall/oransje.

Jeg prøvde en i voksenstr. til 399,-, men følte meg for gammel til å gå med en sånn, så jeg hang den tilbake.. :fnise:

:fnise:

Men var den ålreit? behagelig/god?

Gjest annemor30
Skrevet

Hei.

Jeg har så lyst til å kjøpe kose/slække/onepiece- dresser til ungene i familien. Alder: 2- 6 år....hvor kan jeg kjøpe dresser som er rimelige? Noen som vet om butikker eller nettsteder jeg kan bestille fra?

Takk

Jeg har kjøpt onepiece til snuppa på 4 år på en lokal klesbutikk.. Jean Paul.. hun digger den selvom hun ser slækk ut*ler*

Skrevet

Håper de får inn ny ladning til Sparkjøp (var utsolgt nå) !

Hadde vært moro å fått tak i sånne :)

Gjest willemine
Skrevet

jeg kjøpte en på name it. kosta 299 tror jeg. kjempe fin :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hei.

Takk

skal dere til syden, eller kjenner noen som skal? I Tyrkia solgte de billige kopier....

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Name-it har iallfall her i byen! :)

Skrevet

Tyrkia solgte dem utrulig billig, søskenbarnet mitt var der nettopp og skaffa seg en, den er HEILT likens som den du får kjøpt av dyre verson på nettet. heilt urulig ! og det er kopi, sier bare DET VAR EN BRA KOPI :D

Skrevet

mossisuss.no har med artige dyremotiv :)

Selv har jeg tre stk i fra stormberg.

To i fleece og en i bomull.

KJEMPE DEILIG! (brukes hjemme og på jobb vel og merke, jobber i barnehage, ekstremt deilig, å maaange foreldre som ble sugne på en selv når de så dem ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...