Signe_ Skrevet 19. juli 2010 #1 Del Skrevet 19. juli 2010 Hei. Jeg har en datter som har veldig lyst på tattovering. Vi tenker mye på pris, og bor ikke veldig langt unna svenskegrensa. Vet noen om det er billigere å tattovere seg i Sverige? Og hva skal jeg råde dattera mi til å tattovere? Hun er litt spesiell, og har nok lyst på noe litt spesielt også. Klem Signe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest scorpius Skrevet 19. juli 2010 #2 Del Skrevet 19. juli 2010 Hmmm... vet ikke noe om prisen i Sverige. Det er jo viktige å ta en tatovering som HUN har lyst på - ikke bare fordi det er kult eller in eller hva det nå er. Jeg har f.eks. en venninne som tok en tatovering da hun var 16 år - og det var en playboykanin på brystet... Kanskje utrolig kult når man er 16, men ikke like stilig når man begynner å bli litt eldre, hehe. Be henne iallfall tenke ordentlig gjennom det, og at hun evt. tar en tatovering som hun også skal bære med seg når hun blir eldre. Jeg tok min første tatovering da jeg var 16 år (stjernetegnet mitt på hofta), og er forts. likie glad i den Angrer ikke ett sekund. Har to andre også som jeg elsker enda mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Signe_ Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 19. juli 2010 Takk for tipset Scorpius. Noen andre som har peiling på pris? Klem Signe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WendyClear Skrevet 19. juli 2010 #4 Del Skrevet 19. juli 2010 Om datteren din er under 18, ikke la henne ta tattovering. Seriøse tattovører tattoverer ikke de som er under 18, uansett om foreldre samtykker. Dessuten ville jeg heller spurt om et bra studio, ikke et billig et... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest scorpius Skrevet 19. juli 2010 #5 Del Skrevet 19. juli 2010 Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest scorpius Skrevet 19. juli 2010 #6 Del Skrevet 19. juli 2010 Om datteren din er under 18, ikke la henne ta tattovering. Seriøse tattovører tattoverer ikke de som er under 18, uansett om foreldre samtykker. Dessuten ville jeg heller spurt om et bra studio, ikke et billig et... Jeg tok min første tatovering på et seriøst tatoveringssudio, men måtte ha med en av foreldrene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WendyClear Skrevet 19. juli 2010 #7 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg tok min første tatovering på et seriøst tatoveringssudio, men måtte ha med en av foreldrene mine. http://www.norsktattoounion.org/Vedtekter.html Jeg går til tattovører som er medlem her, de mener jeg er seriøse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I.am.me Skrevet 19. juli 2010 #8 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg ville rådet henne til å vente. Hun må gjerne tattovere seg, men gjør henne bevisst på at jo gamlere hun er, jo mindre sannsynlighet er det for at hun angrer på den tatoveringen hun har tatt Det burde naturligvis ikke være en stor som synes godt. Den bør ligge litt gjemt, eller plass hvor den kan gjemmes bort, dersom dattra di søker på en jobb hvor tattoveringer kan holde henne fra å få jobben. Dette skjer veldig mange steder. Både tattoveringer og piercinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pucifer Skrevet 19. juli 2010 #9 Del Skrevet 19. juli 2010 Ikke let etter billigste sted å ta tattoveringen, let heller etter en tattovør som er GOD på området og som kanskje har spesialisert seg mer på den type tattovering jenta di vil ha. (noen er best på portretter, andre på svart/hvitt, andre igjen på sterke farger, og kanskje noen er ekstremt flinke med tribal - ja for det er noen som virkelig klarer å tattovere spennende tribaltatto`s) Når hun vet hva slags motiv hun vil ha, så leter dere etter den perfekte tattovøren. Prisen får være det den er...er det for dyrt, så venter man heller til man har fått spart opp mer penger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WendyClear Skrevet 19. juli 2010 #10 Del Skrevet 19. juli 2010 Ikke let etter billigste sted å ta tattoveringen, let heller etter en tattovør som er GOD på området og som kanskje har spesialisert seg mer på den type tattovering jenta di vil ha. (noen er best på portretter, andre på svart/hvitt, andre igjen på sterke farger, og kanskje noen er ekstremt flinke med tribal - ja for det er noen som virkelig klarer å tattovere spennende tribaltatto`s) Når hun vet hva slags motiv hun vil ha, så leter dere etter den perfekte tattovøren. Prisen får være det den er...er det for dyrt, så venter man heller til man har fått spart opp mer penger kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Signe_ Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #11 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg er heller ikke på utkikk etter det billigste stedet, men mer om det er billigere i Sverige enn i Norge. Noen som har tattovert seg i Sverige? Datteren min er 19 år, så hun gjør det nok uansett, men det er greit å få litt råd og pek fra en klok mor. Klem Signe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest scorpius Skrevet 19. juli 2010 #12 Del Skrevet 19. juli 2010 Siden hun er såpass gammel, så er det jo hennes valg. Ikke vits å komme med en eller annen moralpreken til en 19 år gammel jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pucifer Skrevet 19. juli 2010 #13 Del Skrevet 19. juli 2010 Tror nok prisene er såpass like i Norge og Sverige når det gjelder tattoveringer, at jeg hadde heller fokusert på å finne den rette tattovøren - om man finner den personen i Sverige, so be it. Man kan få tattoveringer billige her i Norge, langt under hva man tar i andre land - men da får man også en tattovør og en tattovering man ikke nødvendigvis blir så himla fornøyd med ;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå