MariraM Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Fortell meg hvilke moteblogger du leser og eventuelt hvorfor , så har jeg noe å gjøre inne imens det regner Jeg er av og til innom: Tavi The Style RookieWhoWhatWearStyle by KlingHanneli Mustaparta PS: For en stund siden var jeg inne på en moteblogg jeg ikke finner igjen. Eieren av bloggen legger ut bilder av folk (med bra stil) som han ser på gata. Hva er bloggaadressen?
Gjest scorpius Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 (endret) Jeg har vel å merke ikke lest igjennom alle disse bloggene, men legger ut noen linker for det Moniquelund TrinisWorld Elenita The Streethearts Endret 19. juli 2010 av scorpius
ninaballerina Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 PS: For en stund siden var jeg inne på en moteblogg jeg ikke finner igjen. Eieren av bloggen legger ut bilder av folk (med bra stil) som han ser på gata. Hva er bloggaadressen? The Sartorialist?
I.am.me Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 The Streethearts Jeg leser vanligvis aldri moteblogger, men fikk skikkelig sansen for denne utrolig kule bilder og stiler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå