Pebbles Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Vi skal begynne å ta kontakt med forskjellige lokale til bryllupsfesten. Hva er vanlig å spørre om når man tar kontakt første gang med selskapslokale/lokalet vi vurderer til bryllupsfesten? Selv har vi kommet frem til: Hvor mange er det plass til? Er lokalet ledig på dagen vi ønsker? Hva er leieprisen/kuvertprisen? Hvilken meny er tilgjenngelig? Hvordan er kjøkken? (for lokaler der vi trenger egen kokk) Er det mulighet til å ha med egen drikke? Er det mulighet til å ha med egne kaker? Hva mer bør man spørre om? En ting til.. hvem tar man kontakt med når det ikke står hvem man skal ta kontakt med på nettsidene til lokalet for å få leie det? (er et lag som eier et lokale som er aktuelt, men står ikke hvem man skal ta kontakt med på nettsidene.. kan vi da ta kontakt med noen i styret? hvem som er i styret ligger på nettsiden)
cami Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 I tillegg ville jeg hørt om hvor lenge de har åpent. Mange av de stedene vi så på, hadde kun åpent til 12 også måtte vi betale rundt 1000-3000 kr for hver time over det. Det jeg også ble overrasket over var at mange av stedene hadde mange ekstra kostnader slik som leie av duk, serveringsavgift når man hadde med egne kaker etc. Kan være greit og forhøre seg om evnt. ekstra utgifter Et annet spørsmål som kan være aktuelt og spørre om er om de vil holde stengt for andre gjester, eller om dere kun disponerer en del av lokalet. Det var hvertfall litt flere spørsmål Det viktigste er jo og dra og se stedet, da ser du med engang om det er aktuelt Angående hvem du skal kontakte hadde jeg bare ringt et av numrene de oppgir, de vil hvertfall vite hvem som er riktig og kontakte. Lykke til med planleggingen!
Anglofil Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Tja, greit å spørre om det er mulighet for å f.eks kunne leie inn band, altså at det er plass osv? Hva er inkludert i selve prisen? Må man sørge for catering selv, evt om dette kommer med lokalet hvorvidt man må betale kokker og servitører utenom? Mvh Yvonne
Jade Skrevet 21. juli 2010 #4 Skrevet 21. juli 2010 Ja, hør hva som er inkludert i kuvertprisen! F.eks.: Lokalleie Servitører Kokk Bartender Dekketøy Pynt Pynting Rydding Blomster Noen kaker osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå