Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Jeg vet det er individuelle forskjeller her, men for den enkelte personen, vil tidsrommet mellom EL og menstruasjon alltid være det samme? Altså, hvis EL er forsinket, vil menstruasjonen alltid være det også? Jeg har prøvd å følge med de siste månedene. Jeg har ikke brukt eggløsningstester, men jeg har én dag hvor jeg helt tydelig har EL-slim (seig, blank, strekkbar "klump"). Dette har pleid å komme på dag 10. En måned kom den på dag 12, og mensen var da to dager forsinket. Var dette tilfeldig, eller fordi EL var et par dager senere enn de foregående månedene? Jeg har ikke fulgt med i så mange måneder, så har ikke så mye konkret info å ta av fra min egen syklus, så vanskelig å vite hva som er tilfeldigheter. Denne siste måneden mistenker jeg EL allerede på dag 7, og jeg lurer på menstruasjonen da vil komme tidligere enn normalt. Dette har jo betydning for når jeg evt. kan teste meg, og når jeg skal anse menstruasjonen for forsinket.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Lutealfasen, tiden mellom EL og mens, er alltid den samme. Variasjoner på en dag eller to kan forekomme, men mer enn det er lutealfasedefekt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Jeg fikk tydelig eggløsningslim dagen før menstruasjon en gang. Jeg tror det kan variere i antall dager hvis en har uregelmessige sykluser..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå