meangirl Skrevet 19. juli 2010 #1 Skrevet 19. juli 2010 Lurer på hvor mye dere er sammen med kjæresten? Og hva er lite tid og hva er mye tid? Tenker på de som ikke bor sammen. Sover dere sammen hver dag? Har dere dager der dere ikke sees i det hele tatt? Nyskjerrig !!
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Før vi bodde sammen var vi sammen hver dag. Sov sammen hver dag selv om vi ikke rakk å møtes tidligere på ettermiddagen/kvelden.
Gjest No_glitter Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Er sammen 4-7 dager i uka etter jobb, mest rundt 4. Sover sammen stort sett de dagene vi har vært sammen.
Gjest Kaos Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Etter noen måneder var vi sammen hver dag og hver natt, så begynte han å jobbe i nabobyen og nå ser jeg ham ofte bare 1 dag i uken pluss lørdag ettermiddag til mandag morgen. Er jeg heldig så sover vi sammen hver natt i uka også, men det blir ofte med 2 ukedager pluss helg.
Gjest bazibaz Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 Stort sett hver helg fredag-søndag og ferier. Innimellom faller helgene bort dersom jobben hans krever det. Og nå er han borte i tre måneder i forbindelse med jobben, så jeg har ikke sett han i det hele tatt siden 1. juni. Men normalt blir det helger og ferier, og stort sett så er jeg så heldig at han har både lengre og flere ferier enn det jeg har.
Lmsk Skrevet 19. juli 2010 #6 Skrevet 19. juli 2010 Når han er hjemme ser vi hverandre stort sett hver dag, nå i det siste har vi vært sammen i over 2 uker i strekk, jeg har ferie og vi var i syden. Når han er ute på jobb, 1-3 uker i slengen, ser jo vi såklart ikke hverandre, men når han kommer hjem, har jeg begynt på jobb, jeg overnatter der noen ganger, så kjører han meg på jobb. Men det kan jo han ikke gjøre hver dag. Gleder meg til han kommer hjem!!
Lauren Skrevet 21. juli 2010 #7 Skrevet 21. juli 2010 Jeg er med han ca 4-5 dager i uken. Men det varierer litt. Noen ganger kan det bare være 2-3 dager i uken. Spørs litt på om vi er ledig eller har noe annet vi må gjøre. Vi sover som regel med hverandre i hvertfall 1 gang i uken, som regel blir den ene dagen da i helgen. Men noen ganger kan det være 1 overnatting i ukedagene også 2 i helgen
Ananasen Skrevet 21. juli 2010 #8 Skrevet 21. juli 2010 Vi sees vel ca. 1-2 ganger i uken. Sover kanskje sammen 1 natt annenhver uke. Jada. Sånn er det med toppidrettskjæreste!
cyanid Skrevet 22. juli 2010 #9 Skrevet 22. juli 2010 Samboere, så vi ser hverandre hver dag, men merker etter vi begge var hjemme hele dagen i går, gleder jeg meg til å ut og treffe venner litt. Viktig å ikke være oppi hverandre HELE dagen selv om man er sammen hver dag
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2010 #10 Skrevet 22. juli 2010 Lurer på hvor mye dere er sammen med kjæresten? Og hva er lite tid og hva er mye tid? Tenker på de som ikke bor sammen. Sover dere sammen hver dag? Har dere dager der dere ikke sees i det hele tatt? Nyskjerrig !!
Gjest gjest Skrevet 22. juli 2010 #11 Skrevet 22. juli 2010 Vi bor 1.5 timer fra hverandre, men siden vi begge kan jobbe litt fritt, er vi sammen i snitt 5 dager og netter i uka. Går litt opp og ned selvfølgelig, men vi er stort sett mye mer sammen enn vi er fra hverandre.
pusleline Skrevet 22. juli 2010 #12 Skrevet 22. juli 2010 Den siste tiden har vi vært sammen nesten hver dag/natt, men han har sitt barn hos seg annenhver uke/helg, så da har det vært naturlig å ikke være så mye sammen. Han har lange dager på jobb og aktiv i sitt barns fritidsaktiviteter, så når det ikke er ferietid er det ofte korte kvelder sammen.
*appifany* Skrevet 22. juli 2010 #13 Skrevet 22. juli 2010 Kan bare si fra før vi flyttet sammen(tok ca et år før vi kjøpte leil sammen). Hadde det ikke vært for at kollektivet misklikte at han var der hele tiden, så hadde vi nok vært sammen hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå