Skribenten Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Det er så mye jeg vil... nå om sommeren! En av de tingene jeg vil veldig er at kjæresten min kler seg "luftig", altså som i at hun mer enn gjerne går i skjørt. Ikke bare at hun går i skjørt, men at hun gjerne på eget initiativ av og til utvider luftighetsbegrepet en smule, og dropper truse under... hun må gjerne droppe hva det skulle være av andre klær også, men trusa jepp... definitivt! NEI, jeg vil ikke vite når hun evt. gjør det! JA, jeg vil gjerne lokkes og lures til jeg finner det ut sjøl! JA, jeg kjenner at jeg blir kåt ved tanken på at hun beveger seg rundt ute i frisk luft uten noe under, og jadda, jeg blir kåt ved tanken på at jeg kan ha akkurat dette å lure på... om hun har truse på i dag, eller om hun har "glemt" den hjemme. Det er bare slik det er...! Hun er hva jeg vil betegne som meget sexy, og jeg liker veldig å ha lyst på henne... uansett hvor vi skulle befinne oss. Ikke slik at det nødvendigvis ville føre til sex i buskaset like ved postkassestativet bare av den grunn at jeg evt. oppdaget at hun gikk uten truse en dag, men det ville helt klart ha satt en egen farge på dagen! Det er jeg veldig overbevist om (men derimot bakfra, oppetter en furulegg litt lenger unna veien aner jeg ikke om jeg hadde greid å styre meg). Men hvordan få henne på tanken uten å si noe...? Hvordan få greie på om dette er noe hun kunne tenke seg å gjøre, eller å gjøre mer av (hvis det faktisk skulle vise seg at hun har gjort det tidligere uten min viten), uten å virke som en kjempenerd med sære seksuelle fantasier? Nei det vet jeg ikke, men kommer til å bruke et par midler for å gjøre et forsøk... så får vi se hva som skjer utover sommeren. Gode tips mottas med stor takk, og måtte sommeren vare for evig!! God sommer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå