Gå til innhold

Hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Skjønte i kveld at en fyr jeg traff på en fest i høst faktisk kanskje var mer rett for meg enn jeg trodde. Har ikke truffet han verken før eller etter den gangen, men vi har mange felles venner.

Etter den festen, hvor vi flørta litt, sendte han meg en genial melding på Facebook som ble en liten samtale. Men dette var i November i fjor, og har jo ikke pratet med han siden. Er det rart å plutselig ta opp kontakten? Og hva skal jeg i så fall skrive? Vi er jo ikke så nære at "hvordan går det med deg?" føles heelt naturlig.

Kan jo prøve å få til noe gjennom felles venner, men nå fikk jeg jo så plutselig hastverk siden han kanskje er akkurat det jeg leter etter.. ;)

Hjelp? :P

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo være LITT vanskelig å vite om han er den rette med tanke på at du kun har truffet han èn gang, men hvis det føles så rett for deg kan du jo sende ham en melding og feks spørre hvordan det går med ham. Synes ikke det var så rart ;) Hvis dere har felles kjente, er det sikkert noen som vet hvor han pleier å gå ut, osv.

Skrevet

Det er ikke så rart å plutselig ta opp kontakten. De fleste av oss tenker ikke så mye på omstendigheter og vil ikke se på det som noe spesielt sært, og vil sikkert bare bli positivt overrasket om vi ellers er interesserte. Bare skriv at du så gjennom meldingsboksen og kom over meldingene fra ham.

Skrevet

Bare send en mld og spør hvordan det går. Enten får du svar eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...