Bente Skrevet 28. september 2003 #1 Skrevet 28. september 2003 Disse underskjørtene som brudesalongene har (med ringer), får man låne/leie dem eller må de kjøpes? Vet dere hvor mye det koster å kjøpe dette underskjørtet??
Gjest Tex Skrevet 28. september 2003 #2 Skrevet 28. september 2003 Du kan begge deler, leie koster ca fem hundre, kjøp ca 1000
Gjest MrsL Skrevet 28. september 2003 #5 Skrevet 28. september 2003 :oops: Søren, jeg kjøpte mitt jeg :oops: Jaja, kan vel få bruk for det en gang............ * hmmmmmmm, og når skulle det være mon tro? *
Bente Skrevet 28. september 2003 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2003 :oops: Søren, jeg kjøpte mitt jeg :oops: Jaja, kan vel få bruk for det en gang............ * hmmmmmmm, og når skulle det være mon tro? * Når gifter du deg?
Gjest MrsL Skrevet 28. september 2003 #7 Skrevet 28. september 2003 Hei Vi gifter oss samme dag som deg, ser jeg :blunke: Jeg vil også ha det sånn at det står nederst i innleggene mine. Åssen får jeg til det? * hjelp en stakkar *
Gjest Poirot Skrevet 28. september 2003 #8 Skrevet 28. september 2003 Hei Vi gifter oss samme dag som deg, ser jeg :blunke: Jeg vil også ha det sånn at det står nederst i innleggene mine. Åssen får jeg til det? * hjelp en stakkar * Gå inn på din profil.
ringblomst Skrevet 28. september 2003 #9 Skrevet 28. september 2003 Jeg har planer om å leie, men hvor mye betalte du for underskjørtet ditt ibe? Hvordan ser det ut?
Gjest MrsL Skrevet 28. september 2003 #10 Skrevet 28. september 2003 Jeg betalte tusen kroner for mitt og det er smalt overst også går det utover lengre ned, dvs. stramt over magen og videre etterhvert, med "rockeringer." :oops: ikke så god til å forklare :oops:
ringblomst Skrevet 28. september 2003 #11 Skrevet 28. september 2003 Forstod hva du mente ibe, synes ikke den prisen var ille .
Gjest MrsL Skrevet 28. september 2003 #12 Skrevet 28. september 2003 Bra du forstod Vanskelig å forklare - bedre å bare vise frem, men litt vanskelig for deg å se det når jeg holder det fremfor skjermen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå