Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 ...og ser på folk med kjønnsykdommer som spedalske?
Berentsens Skrevet 19. juli 2010 #2 Skrevet 19. juli 2010 Hvem er disse mennene da? Er det en tråd du henviser til?
Medlem Skrevet 19. juli 2010 #3 Skrevet 19. juli 2010 Jeg lurer også på hvilke menn du sikter til. For kan ikke huske å ha lest innlegg fra noen som ytrer slike meninger.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Jeg lurer også på hvilke menn du sikter til. For kan ikke huske å ha lest innlegg fra noen som ytrer slike meninger. Jeg sikter ikke til noen spesiell tråd. Men bare se på singelforumet. Hver gang tilfeldig sex blir nevnt skal enkelte komme med skremselspropaganda og legge ut om hvor farlig og urent dette er. Lei av menn med steinaldersyn.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 Det er til og med enkelte som blir sjalu når dama går til gynekolog. Så at det feiler enkelte menn noe er det ingen tvil om.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #6 Skrevet 19. juli 2010 ...og ser på folk med kjønnsykdommer som spedalske? Kvinner med kjønnssykdommer har vært lette på tråden må vite... (mens han bare har vært uheldig, eller noe i den duren - og det var i hvertfall IKKE hans skyld)
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #7 Skrevet 19. juli 2010 Det er til og med enkelte som blir sjalu når dama går til gynekolog. Så at det feiler enkelte menn noe er det ingen tvil om. Og selvsagt kan de da kreve at hun bytter til en kvinnelig gynekolog - skulle da bare mangle, liksom....
Berentsens Skrevet 19. juli 2010 #8 Skrevet 19. juli 2010 Trådstarter (AnonymBruker) skriver om pinglemenn. Men hvem er det egentlig som er pingle?
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #9 Skrevet 19. juli 2010 Jeg sikter ikke til noen spesiell tråd. Men bare se på singelforumet. Hver gang tilfeldig sex blir nevnt skal enkelte komme med skremselspropaganda og legge ut om hvor farlig og urent dette er. Lei av menn med steinaldersyn. [/quote Øh.. steinaldersyn? Det ER en risiko forbundet med å ha tilfeldig sex, det kan du ikke nekte for. Om man tror at kondom gir god beskyttelse mot HPV tar man kraftig feil; det gir nemlig kun 60-70 prosent redusert risiko for smitte.
Medlem Skrevet 19. juli 2010 #10 Skrevet 19. juli 2010 Jeg sikter ikke til noen spesiell tråd. Men bare se på singelforumet. Hver gang tilfeldig sex blir nevnt skal enkelte komme med skremselspropaganda og legge ut om hvor farlig og urent dette er. Lei av menn med steinaldersyn. Aha! Hengte meg nok litt vel mye opp i ordet "spedalske".
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #11 Skrevet 19. juli 2010 Mange menn snakker nedlatende om kvinner som har hatt flere partnere også de som har beskyttet seg, Har man hatt klamydia (nei, jeg har ikke hatt det selv), blir man gjerne sett på som spedalsk da de hevder å ikke ville ha tatt i deg med ildtang (selv om du er kurert). Vi vet jo at saken egentlig er at de føler deres egen manndom er truet da de ikke klarer å få seg noe selv. Heldigvis er ikke den virkelige verden like ille, men er inne på KG er det av en eller annen grunn en oppsamling av menn som ikke har draget på damene.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #12 Skrevet 19. juli 2010 Trådstarter (AnonymBruker) skriver om pinglemenn. Men hvem er det egentlig som er pingle? Jeg skriver konsekvent som anonym bruker jeg. Synes det blir alt for stressende om folk skal begynne å forbinde meg med et nick, for da tror de at de kjenner meg og begynner å tillegge meg meninger jeg ikke har fordi de har misforstått noe jeg skrev i en annen tråd om et annet emne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå