Gå til innhold

Å ligge med eksen...

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Hei,

Jeg og eksen kom til å prates i fylla, vi avtalte at vi skulle møtes til uka - bare for å ha sex.

Det er relativt kort tid siden det ble slutt. Det hørtes fristende ut, det er ikke noe følser, men vi hadde bra sex når vi var sammen.

Lurer på om dette egentlig er en så god ide alikevel. Noen synspunkter/erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Så lenge dere ikke har følelser for hverande og ikke noen av dere vil noe mer, er det da helt greit. Hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Dårlig idé!

Jeg tror det vil påvirke deg mer enn du er klar over, og gjøre den følelsesmessige avslutningen av forholdet mye verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Tror det er en dårlig ide. For det første bør du ikke ha kontakt med han og komme deg videre, og for det andre bør du lære å klare eg alene en stund uten en mann. Da får du et annet syn på ting og tenker klarere.

Men selfølgelig, viss det er greit for begge og du ikke får følelser for han - så kos deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ejala

Hvis begge er sikre på at det ikke er følelser inne i bildet, utover de fysiske, ser ikke jeg noe problem i det. Jeg og eksen min hadde sex noen ganger etter bruddet, bare for å få tilfredsstilt fysiske behov, og det har vært problemfritt for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å sitere Samantha Jones fra Sex and the City.

"Sleeping with an ex is never a good idea. If it's good, you don't have it anymore. If it's bad, you just had sex with an ex."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel greit så lenge begge er helt sikre på at det ikke er følelser inne i bildet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en veldig dårlig idè!! I hvert fall når det er kort tid siden det ble slutt. Min erfaring er at det bare gjør ting verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fireflies

Det er en veldig dårlig idè!! I hvert fall når det er kort tid siden det ble slutt. Min erfaring er at det bare gjør ting verre.

Gjøre ting verre? På hvilken måte? TS sier jo at det er null følelser inne i bildet, og at de er helt ferdige med hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Det kan faktisk være mindre problemfritt enn "vanlige" elskere, for da har man vært gjennom forholdsgreia, begge fant ut at det ikke fungerte og er ferdige med den delen for godt. Jeg har hatt det sånn med en eks av meg, fullstendig ukomplisert på alle måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

TS igjen! :)

Jeg lå med han. Litt kleint i begynnelsen, "så, ja, hvordan gjør vi dette?" men så dro han meg over på fanget sitt og vi hadde herlig sex. Verken han eller jeg har hatt andre siden det ble slutt, så det var som "i gamle dager". Mtp at det var han som dumpa meg så tenkte jeg litt på hvordan jeg ville føle det i etterkant, men jeg tenker ikke noe mer på han enn det jeg gjorde FØR vi hadde sex.

Etter sexen prata vi litt om diverse, og så ga vi hverandre en klem, så stakk han.

Må nok gjentas! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjøre ting verre? På hvilken måte? TS sier jo at det er null følelser inne i bildet, og at de er helt ferdige med hverandre.

Alle sier det. Det kan jo hende at en av dem ikke er helt ferdig med den andre. Men ikke er ærlig om det. Fordi en bli sammen igjen. Håper, mener jeg.

Men selvfølgelig, så håper jeg for begge sin del at det ikke stemmer. Spesielt siden de har gjort det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville personlig aldri gjort det. Slutt er slutt for meg.. :jepp:

Og han dumpet deg og du er alikevel tilstede for han? Han vil ikke ha deg egentlig, men et ligg er ok? Mangel på selvrespekt etter min mening........

Endret av DesertRose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit for eksen da, som lett får seg et knull, uten å ha henne som kjæreste :P

Endret av Daniel84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...