Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 hvordan trøster kjæresten din deg? når du er lei deg, gråter... og hvordan trøster du kjæresten din?
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 Jeg griner så godt som aldri. Skjønner ikke vitsen og hvis jeg en sjelden gang gjør det, så trenger jeg i hvertfall ikke trøst. Da klarer jeg meg fint sjøl!! Det er forferdelig mange sippegriner i verden og jeg personlig klarer meg uten....og hadde samboeren prøvd å "trøste", hadde jeg antagelig biti hue av han!
Gjest *smak* Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 Han hører etter om hva som er problemet så prøver han å komme med råd om hvordan jeg kan løse problemet. Kloke gutten
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 Holdt rundt meg og prata og strøk meg i håret og på ryggen, kyssa meg på panne og kinn og henta glass med vann til meg og kom med oppmuntrende ord. Dette var min forrige forrige eks. Min siste eks ba meg bare slutte med selvmedlidenheten min og sytinga mi og slutte å sippe, hvis ikke skulle han gi meg noe å sippe for. Han kunne kjefte også om jeg gråt for noe. Men han var sosiopat da. En meget syk, syk "mann".
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 Han pleier som regel å bli taus, for så å begynne å snakke om helt andre dagligdagse ting.
Gjest Lokita Skrevet 19. juli 2010 #6 Skrevet 19. juli 2010 han moser meg med verdens største klemmer og prøver å få meg til å le/smile, han gir meg også råd. Han er verdens beste :rødme:
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #7 Skrevet 19. juli 2010 Han har ikke peiling på hva han skal si, men han klemmer meg. Han ønsker ikke å bli trøstet, han er den typen som vil gjøre andre ting for å fortrenge problemene. Litt travelt ettersom jeg liker å få pratet ut om ting, men men.
peanut_juice Skrevet 19. juli 2010 #8 Skrevet 19. juli 2010 Han koser på meg<3 Og om vi har krangla om ting, eller snakket om problemer i forholdet så sitter vi å gråter og holder hardt rundt om hverandre. Rart å si det, men det er en VELDIG god følelse
Kamikatze Skrevet 19. juli 2010 #9 Skrevet 19. juli 2010 Han ønsker ikke å bli trøstet, han er den typen som vil gjøre andre ting for å fortrenge problemene. [...]Ikke fortrenge dem, sannsynligvis. Men han "kjøper" arbeidsro for hjernen til å bearbeide og løse dem i fred. Inntrykk utenfra blir lett støy, som han kan oppleve som veisperringer mot sin egen prossess for å holde rede på alle løse tråder. Omtrent som når du trykker på en resetknapp, så må han på en måte begynne helt på nytt igjen, nesten. Husk at vi fra naturens side er konstruert for å løse ulike oppgaver. Derfor funker vi ulikt på visse områder. Men her finns det individuelle forskjeller, som med alt annet. 1
Gjest bazibaz Skrevet 19. juli 2010 #10 Skrevet 19. juli 2010 Nå har han ikke trengt å trøste meg så mye, men de siste dagene før han dro holdt han rundt meg og fortalte meg ting som får meg til å smile og beroliga meg med at det kommer til å gå bra.
Anglofil Skrevet 19. juli 2010 #11 Skrevet 19. juli 2010 Han pleier ikke å si så mye, men holder meg. Om jeg gråter og ligger i senga, pleier han å legge seg inntil meg og holde rundt meg. Mvh Yvonne 1
Perelandra Skrevet 19. juli 2010 #12 Skrevet 19. juli 2010 Kjæresten min er utrolig flink til å få meg til å tenke positivt. Både han og jeg har slitt en god del psykisk i løpet av livet, og på den måten forstår vi hverandre godt. Vi er opptatt av at vi ikke skal sitte og "deppe" sammen og trekke hverandre ned når en av oss sliter, men prøve å støtte hverandre så godt som mulig. Han er også flink til å komme med løsninger og hjelpe meg til å tenke klarere. Når jeg er lei meg blir jeg ofte overmannet av et kaos av vonde tanker som gjør meg helt handlingslammet. Kjæresten hjelper meg til å sortere tankene slikt at jeg kan gi slipp på de vonde følelsene. Kjæresten min har en herlig sans for humor og klarer ofte å få meg i bedre humør igjen bare ved å si noe på en morsom måte. Det finnes områder i livet som er vanskelig å spøke med, men i de fleste sammenhenger hjelper det godt med humor 1
Gjest Iah Skrevet 19. juli 2010 #13 Skrevet 19. juli 2010 Nå har jeg vel egentlig bare hatt behov for trøst en gang i løpet av tiden vi har vært sammen. (1.5år) Det var da hunden min måtte avlives. Da var han sammen med meg, ga meg kos og snakket med meg om alle de fine minnene. Akkurat det jeg hadde behov for.
MissStiles Skrevet 19. juli 2010 #14 Skrevet 19. juli 2010 Jeg er ingen stor fan av å gråte foran kjæresten. Opplever at gutter ikke vet hva de skal si eller gjøre når en jente begynner å gråte eller er lei seg. Men noen trøstende ord og en klem, er en god start. 1
Lauren Skrevet 19. juli 2010 #15 Skrevet 19. juli 2010 Han snakker med meg om det som jeg er lei meg for og prøver å forstå hvorfor jeg er lei meg. Han kommer meg kloke ord og prøver å hjelpe meg med hvordan jeg kan løse problemet. Han klemmer meg og sier trøstende ting, som gjør at jeg føler meg bedre. Jeg føler meg alltid bedre etter jeg har snakket og fått trøst av han
Gjest Tør å gråte! Skrevet 20. juli 2010 #16 Skrevet 20. juli 2010 Han henter papir hvis jeg gråter, og setter seg ved siden av meg og spør om jeg trenger å prate om noe. Han holder rundt meg, og stryker meg over håret. Han er av den typen som kan komme hjem med blomster, fordi han visste at dagen min var rævva. Han sender meg sms hvor det står at livskontoen min er fylt opp med 100% kjærlighet. Han kan finne på å lage brødskive til meg med agurkhjerter... Hvis jeg er sliten og lei når jeg står på badet om kvelden, står han og grer håret mitt, bare fordi han vet at da slapper jeg av og koser meg... Og han er ingen pinglete dott, han er en skikkelig mannemann, han er bare særdeles elskbar... Ikke minst, når jeg vet at maten jeg har laget smaker dritt og er lei meg for det, så tar han gjerne en porsjon til, han! Og innrømmer fire år etterpå at det igrunnen smakte like jævlig som jeg sa... Han er snill!
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juli 2010 #17 Skrevet 20. juli 2010 Han henter papir hvis jeg gråter, og setter seg ved siden av meg og spør om jeg trenger å prate om noe. Han holder rundt meg, og stryker meg over håret. Han er av den typen som kan komme hjem med blomster, fordi han visste at dagen min var rævva. Han sender meg sms hvor det står at livskontoen min er fylt opp med 100% kjærlighet. Han kan finne på å lage brødskive til meg med agurkhjerter... Hvis jeg er sliten og lei når jeg står på badet om kvelden, står han og grer håret mitt, bare fordi han vet at da slapper jeg av og koser meg... Og han er ingen pinglete dott, han er en skikkelig mannemann, han er bare særdeles elskbar... Ikke minst, når jeg vet at maten jeg har laget smaker dritt og er lei meg for det, så tar han gjerne en porsjon til, han! Og innrømmer fire år etterpå at det igrunnen smakte like jævlig som jeg sa... Han er snill! Årh, så herlig kar! heldig er du!
Munchlax Skrevet 20. juli 2010 #18 Skrevet 20. juli 2010 Han henter papir hvis jeg gråter, og setter seg ved siden av meg og spør om jeg trenger å prate om noe. Han holder rundt meg, og stryker meg over håret. Han er av den typen som kan komme hjem med blomster, fordi han visste at dagen min var rævva. Han sender meg sms hvor det står at livskontoen min er fylt opp med 100% kjærlighet. Han kan finne på å lage brødskive til meg med agurkhjerter... Hvis jeg er sliten og lei når jeg står på badet om kvelden, står han og grer håret mitt, bare fordi han vet at da slapper jeg av og koser meg... Og han er ingen pinglete dott, han er en skikkelig mannemann, han er bare særdeles elskbar... Ikke minst, når jeg vet at maten jeg har laget smaker dritt og er lei meg for det, så tar han gjerne en porsjon til, han! Og innrømmer fire år etterpå at det igrunnen smakte like jævlig som jeg sa... Han er snill! :rødme:
Gjest Atanih2 Skrevet 20. juli 2010 #19 Skrevet 20. juli 2010 Jeg pleier ikke å bli trist med mindre det er en god grunn til det, men når jeg har blitt det har han holdt rundt meg, kyssa meg på panna eller skulderen hvis jeg har lagt meg ned og han ligger bak meg, og sier ting som får meg til å le i stedet for å grine, etter en liten stund. Godgutten (Sorry hvis det hørtes for "bløtt" ut for dere hardbarka jenter, jeg er egentlig slik selv, men når det først er noe er det godt å ha en som er der )
<CupCake> Skrevet 21. juli 2010 #20 Skrevet 21. juli 2010 Han blir gjerne litt rar og stille.. vet ikke helt hva han skal tror jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå