Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juli 2010 #1 Del Skrevet 18. juli 2010 Er det blitt vanlig å bruke å holds holds-ups/stay-ups strømper i stedet for strømpebukser? Jeg har bodd noen år i London, og må bruke strømper daglig. Der var det en klar trend blant mine venninner og kollegaer at vanlige strømpebukser ble byttet ut med hold-ups. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Linda¤ Skrevet 18. juli 2010 #2 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg har alltid brukt det i stedet for strømpebukser Orker ikke at det ruller ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smårips Skrevet 18. juli 2010 #3 Del Skrevet 18. juli 2010 Om det er en ny trend vet jeg ikke. Men jeg synes i alle fall det er mye mer comfy med stay-ups enn strømpebukser som ruller og klumper seg på magen og gir ekstra valker. Spesielt bra når man går med trange kjoler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Angel# Skrevet 18. juli 2010 #4 Del Skrevet 18. juli 2010 Dere som bruker stay-ups, henger de hele dagen av seg selv eller bruker dere undertøy som holder de på plass? Viss dere skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juli 2010 #5 Del Skrevet 18. juli 2010 Dere som bruker stay-ups, henger de hele dagen av seg selv eller bruker dere undertøy som holder de på plass? Viss dere skjønner hva jeg mener Henger fint av seg selv om du har kjøpt riktig størrelse. Blir selvsagt litt slitt etter noen vask, men da er de som regel blitt stygge uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #6 Del Skrevet 19. juli 2010 Er det blitt vanlig å bruke å holds holds-ups/stay-ups strømper i stedet for strømpebukser? Jeg har bodd noen år i London, og må bruke strømper daglig. Der var det en klar trend blant mine venninner og kollegaer at vanlige strømpebukser ble byttet ut med hold-ups. Jeg bruker det når antrekket ikke tilsier at jeg må bruke strømpebukser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 19. juli 2010 #7 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg bruker stay-ups eller strømper om jeg ikke må bruke strømpebukse (korte kjoler hvor strømpekanten kan vises e.l). Har ikke brukt strømpebukse om jeg ikke må på mange år. Jeg er fryktelig glad i stay-ups fra H&M til hverdags. De sitter perfekt og er akkurat passende i lengde for meg. Fargen er også match. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juli 2010 #8 Del Skrevet 20. juli 2010 Det er deilig å slippe strømper nå på sommeren, men ellers bruker jeg nesten bare stayups. Det er virkelig mye mer komfy enn strømpebukser. Også jeg bruker de fra H&M, evt fra Lindex. Synes utvalget i butikkene har blitt bedre den senere tiden, så det er mulig at etterspørselen har øket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vantage Skrevet 29. juli 2010 #9 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg bruker både strømpebukser og stay-ups, alt til sin anledning. Bruker mest strømpebukser til hverdags. Kan være greit å bruke stay-ups når jeg ikke vil at strømpebuksen skal synes over buksekanten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarilynM Skrevet 29. juli 2010 #10 Del Skrevet 29. juli 2010 Henger fint av seg selv om du har kjøpt riktig størrelse. Blir selvsagt litt slitt etter noen vask, men da er de som regel blitt stygge uansett. Vask!! Jeg har til dags dato aldri vasket stay-ups.. Bruker dem 1-2 gnager, og så kan du banne på at de revner.. Klar neglelakk på en revne er forresten et bra triks for å hindre større kriser. Men da må man ha med seg neglelakken, og det husker jeg aldri.. Farget neglelakk funker også, men det ser ikke veldig bra ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stocking lover Skrevet 29. juli 2010 #11 Del Skrevet 29. juli 2010 For det første heter det vel stay-ups (ikke hold-ups). Ellers spennende (sett fra min side som mann) at stadig flere etter hvert går over til stay-ups eller strømper med strømpeholder. Jeg må jo være så egoistisk å innrømme at hovedgrunnen er et håp om å få et glimt av en strømpekant nå og da. (Fy-fy til dere som bytter til strømpebukser når dere bruker korte skjørt nettopp for å ta fra oss denne gleden!). Jeg trodde ellers det var normalt å vaske strømpene hver gang de hadde vært i bruk; dels for å forlende levetiden. Dersom dere kjøper flere like par vil jo dette på sikt være mere økonomisk fordi man slipper å kaste hele paret dersom den ene strømpen blir ødelagt. Så dropp strømpebuksene alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vantage Skrevet 30. juli 2010 #12 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg vasker i allefall strømpene mine. Kjøper du litt bedre kvalitet enn de billigste, f.eks Falke, Wolford og Oroblu, så holder de seg fine vask etter vask og i tillegg så blir det ikke slike "merker" og nupper i de. De dyrere er sterkere, slik at de varer lenger før de rakner også, tror faktisk de dyre er billigere å bruke på sikt, i tillegg til at jeg synes de er penere å se på og har bedre passform..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #13 Del Skrevet 6. august 2010 Elsker stay-ups strømper, det er bare SÅ utrolig mye mer behagelig enn strømpebukser! Men heldigvis kan jeg fremdeles gå med bare ben, det er jo det aller beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2010 #14 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg bruker nok mest strømpebukser, men har nå møtt en gutt som tenner vilt på å se meg i stayups.. Så, blir nok mer av det fremover! Har aldri hatt noen problemer med at de sklir eller sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2010 #15 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg vasker i allefall strømpene mine. Kjøper du litt bedre kvalitet enn de billigste, f.eks Falke, Wolford og Oroblu, så holder de seg fine vask etter vask og i tillegg så blir det ikke slike "merker" og nupper i de. De dyrere er sterkere, slik at de varer lenger før de rakner også, tror faktisk de dyre er billigere å bruke på sikt, i tillegg til at jeg synes de er penere å se på og har bedre passform..... Jeg kjøpte et par fra Oroblu for litt siden, og de raknet før jeg i det hele tatt hadde kommet ut døren! Ikke imponert over kvaliteten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vantage Skrevet 8. august 2010 #16 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg kjøpte et par fra Oroblu for litt siden, og de raknet før jeg i det hele tatt hadde kommet ut døren! Ikke imponert over kvaliteten. Oi, da må du ha vært ekstremt uheldig med de Oroblu-strømpene dine. Jeg har mange par både stay-ups og strømpebukser fra Oroblu og de holder bruk etter bruk og vask etter vask. Men jeg har sett at hvis man kjøper for små strømper, så kan de rakne mye fortere enn om man kjøper i riktig størrelse... et lite tips... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2010 #17 Del Skrevet 14. august 2010 Oi, da må du ha vært ekstremt uheldig med de Oroblu-strømpene dine. Jeg har mange par både stay-ups og strømpebukser fra Oroblu og de holder bruk etter bruk og vask etter vask. Men jeg har sett at hvis man kjøper for små strømper, så kan de rakne mye fortere enn om man kjøper i riktig størrelse... et lite tips... Min erfaring er at det kommer mye an på hvordan du behandler de/tar de på. Er man forsiktig kan du ha de lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 16. august 2010 #18 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg klarer ikke stømpebukser, det er så ukomfortabelt å gå med. Det klør og strammer. Jeg bruker det kun hvis jeg ikke kan bruke korsett, da hold-in-strømpebukser. Strømper merker jeg ikke at jeg bruker engang, og jeg foretrekker det over strømpebukser så lenge kanten ikke synes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2010 #19 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg klarer ikke stømpebukser, det er så ukomfortabelt å gå med. Det klør og strammer. Jeg bruker det kun hvis jeg ikke kan bruke korsett, da hold-in-strømpebukser. Strømper merker jeg ikke at jeg bruker engang, og jeg foretrekker det over strømpebukser så lenge kanten ikke synes. Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 17. august 2010 #20 Del Skrevet 17. august 2010 Skikkelige strømper går strømpebuksene en laaang gang! hate strømpebuksene intenst, og bruker det ikke med mindre jeg har klart å raske med meg feil i butikken, eller jeg faktisk ikke har strømper i hus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå