Gå til innhold

Hvorfor lager bare billigmerkene leppestift som holder leeeeeenge?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

De eneste leppefargene som virkelig holder er jo Lipfinity fra Max Factor og lignende fra andre billigmerker. Hvorfor lager ikke skikkelige merker slikt? De burde jo virkelig ligge foran billigmerkene på dette? Jeg liker ikke billigsminke, vil ha noe ordentlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også lurt på hvorfor så få eksklusive merker fører slikt, men det finnes noen, virkelig gode produkter av denne typen fra kvalitetsmerker, Limitless lip gloss fra Smashbox holder lenge, og Super Gloss fra Make Up For Ever er sinnsykt god, de er vannfaste, og sitter til du fjerner dem selv. Venter på Aqua Lip Linere fra samme merke, de skal fungere som leppestift- mykere enn vanlige lip linere, finish som leppestift, og de er også vannfaste.

Lipfinity tørker ut leppene mine, og jeg liker generelt ikke billig-sminke, så jeg håper på at flere slike produkter fra gode merker blir lansert i fremtiden- men jeg har bestilt seks av de magiske lip linerene, og har fire super gloss-tuber, så jeg har vel egentlig ikke behov for mer. :sjenert:

Skrevet

Hvor har du kjøpt lip-linerne ? En nettbutikk å anbefale ? :)

Skrevet

Den eneste nettbutikken du kan få tak i produkter fra MUFE fra uten for mye pes er makeupprovisions, og de har ikke disse linerene i sortimentet akkurat nå- du kan jo sende en mail og spørre om de får dem inn snart, de svarer superfort på mail. Jeg var så desperat etter å få tak i dem at jeg bestilte via Sephora fra Amazon.com og fikk dem shippet med jetcarrier. Dette innebærer en del styr og koster litt, men jeg måtte bare ha dem, hvis de er i nærheten av så bra som omtalene jeg har lest hevder, var det verdt det. Fargeutvalget er veldig bra, massevis av kjempefine farger. De veier jo ingenting, så shipping med jetcarrier kommer ikke på en formue, og jeg betalte ikke frakt fra Amazon, så totalsummen blir ikke avskrekkende- og jetcarrier er superraske og ordner med tollbehandling langt kjappere enn normalt, så om det er produkter du virkelig vil ha, vil jeg anbefale det.

Her ser du fargeutvalget og kan lese omtaler. Anbefaler også Aqua Creams fra samme merke, de kan brukes på leppene- i tillegg til øyne og kinn.

Skrevet

Den eneste nettbutikken du kan få tak i produkter fra MUFE fra uten for mye pes er makeupprovisions, og de har ikke disse linerene i sortimentet akkurat nå- du kan jo sende en mail og spørre om de får dem inn snart, de svarer superfort på mail. Jeg var så desperat etter å få tak i dem at jeg bestilte via Sephora fra Amazon.com og fikk dem shippet med jetcarrier. Dette innebærer en del styr og koster litt, men jeg måtte bare ha dem, hvis de er i nærheten av så bra som omtalene jeg har lest hevder, var det verdt det. Fargeutvalget er veldig bra, massevis av kjempefine farger. De veier jo ingenting, så shipping med jetcarrier kommer ikke på en formue, og jeg betalte ikke frakt fra Amazon, så totalsummen blir ikke avskrekkende- og jetcarrier er superraske og ordner med tollbehandling langt kjappere enn normalt, så om det er produkter du virkelig vil ha, vil jeg anbefale det.

Her ser du fargeutvalget og kan lese omtaler. Anbefaler også Aqua Creams fra samme merke, de kan brukes på leppene- i tillegg til øyne og kinn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...