Gjest Niema Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Det er så irriterende og måtte skru igjen korken for hver negl for å få på nok!
Gjest Niema Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 Det er ikke noe kult å kaste en neglelakk til 100 kr som har igjen 1/3 - 1/4
pittie Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 Jeg legger flasken på siden eller i vinkel så neglelakken får komt lengre frem, og da kan man bare dytte kosten nedi litt på skrå.
Quirky Skrevet 18. juli 2010 #5 Skrevet 18. juli 2010 Jeg ville lurt veldig på hvem som hadde brukt opp neglelakken min- jeg har aldri rukket å bruke halve flasken en gang før neglelakken har blitt så gammel at den må kastes.
Gjest smurfen Skrevet 18. juli 2010 #6 Skrevet 18. juli 2010 Hey:-) hvis den har rukket å blitt litt seig når den begynner å bli tom kan du bare ta et par dråper neglelakk fjerner oppi :-) bland godt og visp er det lettere å få ut siste rest:-)
pittie Skrevet 18. juli 2010 #7 Skrevet 18. juli 2010 Hey:-) hvis den har rukket å blitt litt seig når den begynner å bli tom kan du bare ta et par dråper neglelakk fjerner oppi :-) bland godt og visp er det lettere å få ut siste rest:-) Da er det bedre å kjøpe en neglelakktynner som er laget for formålet. Neglelakkfjerner er laget for å løse opp neglelakken, ergo du ender opp med en lakk som blir svakere, flasser lettere osv. Noe jeg fint fikk erfare selv i tennårene :gjeiper: Gjelder det siste dråpen med neglelakk går det sikkert fint som nødløsning, men ikke hell det nedi ei halvfull flaske.
Gjest Gaby Skrevet 18. juli 2010 #8 Skrevet 18. juli 2010 Kjøp en ny flaske, og hell over den gamle lakken når den nye er brukt litt så det er plass. Det er ikke så lurt å bruke neglelakkfjerner til å tynne ut lakk med, da de ofte inneholder en del ingredienser man ikke vil ha i lakken. Det finnes egne lakktynnere til slik bruk
Gjest Niema Skrevet 18. juli 2010 #9 Skrevet 18. juli 2010 Kjøp en ny flaske, og hell over den gamle lakken når den nye er brukt litt så det er plass. Genialt! Takk for tipset! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå