Gå til innhold

Hva gjør dere når dere nærmere dere bunnen av neglelakkflaska?

Anbefalte innlegg

Gjest Niema
Skrevet

Det er så irriterende og måtte skru igjen korken for hver negl for å få på nok! :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

kaster den og kjøper en ny

Gjest Niema
Skrevet

Det er ikke noe kult å kaste en neglelakk til 100 kr som har igjen 1/3 - 1/4 :sukk:

Skrevet

Jeg legger flasken på siden eller i vinkel så neglelakken får komt lengre frem, og da kan man bare dytte kosten nedi litt på skrå.

Skrevet

Jeg ville lurt veldig på hvem som hadde brukt opp neglelakken min- jeg har aldri rukket å bruke halve flasken en gang før neglelakken har blitt så gammel at den må kastes. :sjenert:

Gjest smurfen
Skrevet

Hey:-)

hvis den har rukket å blitt litt seig når den begynner å bli tom kan du bare ta et par dråper neglelakk fjerner oppi :-)

bland godt og visp er det lettere å få ut siste rest:-)

Skrevet

Hey:-)

hvis den har rukket å blitt litt seig når den begynner å bli tom kan du bare ta et par dråper neglelakk fjerner oppi :-)

bland godt og visp er det lettere å få ut siste rest:-)

Da er det bedre å kjøpe en neglelakktynner som er laget for formålet. Neglelakkfjerner er laget for å løse opp neglelakken, ergo du ender opp med en lakk som blir svakere, flasser lettere osv. Noe jeg fint fikk erfare selv i tennårene :gjeiper:

Gjelder det siste dråpen med neglelakk går det sikkert fint som nødløsning, men ikke hell det nedi ei halvfull flaske.

Skrevet

Kjøp en ny flaske, og hell over den gamle lakken når den nye er brukt litt så det er plass. Det er ikke så lurt å bruke neglelakkfjerner til å tynne ut lakk med, da de ofte inneholder en del ingredienser man ikke vil ha i lakken. Det finnes egne lakktynnere til slik bruk :)

Gjest Niema
Skrevet

Kjøp en ny flaske, og hell over den gamle lakken når den nye er brukt litt så det er plass.

Genialt! Takk for tipset! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...