Gå til innhold

Loette 28 p-piller

Gjest 154

Anbefalte innlegg

Heihei:)

For rundt 6dager siden begynte jeg på Loette 28, legen anbefalte den siden det var veldig få bivirkninger og lite hormoner. Begynte på første mens dag, brått stoppa det på torsdagen, så trodde jeg var ferdig og var veldig fornøyd med det. Men plutselig merka jeg at ting ikke var som det skulle, å da hadde jeg begynt å blø igjen. Det fortsatte helt til i går da det stoppa litt etter litt(sånn det vanligvis pleier å være) Hurra igjen, gleden var kort for på formiddagen i dag begynte det igjen! Og nå har det stoppa igjen. Skulle gjerne sett at det holdt seg sånn nå, men når jeg hatt så flaks fra før hva kan jeg forvente?

Er det andre som har opplevd det samme?

I tilfelle, hvor lenge var det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LineaKristine

Heihei:)

For rundt 6dager siden begynte jeg på Loette 28, legen anbefalte den siden det var veldig få bivirkninger og lite hormoner. Begynte på første mens dag, brått stoppa det på torsdagen, så trodde jeg var ferdig og var veldig fornøyd med det. Men plutselig merka jeg at ting ikke var som det skulle, å da hadde jeg begynt å blø igjen. Det fortsatte helt til i går da det stoppa litt etter litt(sånn det vanligvis pleier å være) Hurra igjen, gleden var kort for på formiddagen i dag begynte det igjen! Og nå har det stoppa igjen. Skulle gjerne sett at det holdt seg sånn nå, men når jeg hatt så flaks fra før hva kan jeg forvente?

Er det andre som har opplevd det samme?

I tilfelle, hvor lenge var det sånn?

Hei :) Jeg gikk på Microgynon i et år, og de tre første ukene hadde jeg mensen opp og ned hele tiden. Veldig kraftige blødninger. Så det du beskriver skal visst være helt normalt. Kroppen må bare vende seg til pillen så det går nok over når du starter på neste brett :) Hvis ikke det går over bør du kontakte helsesøster eller legen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv gått på Loette, jeg hadde det samme som deg.

Det gikk over når jeg begynte på neste brett.

De beste prevansjonspillene jeg har gått på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok:) Da er det bare å vente!

Fikk du også hevelse eller hva jeg skal kalle det i brystene ? mine kjennes ut som har blitt operert inn mursteiner eller noe, ikke at det har blitt noe større bar veldig tunge!:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...