Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker å gå til anskaffelse av en epilator, men er litt blank på området. Hvilke merker og modeller er de beste? Vil helst ha en som er god, og holder lenge, så kan bruke litt penger, men ikke mer en 1000 kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine innlegg! Lurer på det samme. Min gamle har skrantet med årene..

• 1 måned senere...
Skrevet

Er det ingen som har nokon tilrådingar her?

Skrevet

Det er en annen tråd her om torturmaskiner :fnise: Der står det om flere forskjellige. Tror Braun er populær.

Skrevet

Det er en annen tråd her om torturmaskiner :fnise: Der står det om flere forskjellige. Tror Braun er populær.

Er det? Då må eg leite litt betre ;) Takk for tips!

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har en fra Panasonic som heter ES-WD60. Den har to forskjellige hoder og forskjellige topper til disse avhengig av hvor mange av pinsettene du vil at skal ta tak samtidig. Kan brukes til våtepilering også, men jeg bruker den bare tørr. Synes ikke det gjør vondt verken på leggene eller under armene, men bikinikantene er verre :fnise:

(tok bikinikantene en gang, klarte å komme meg gjennom "smertene" men har sånn hud der nede som ikke liker hårfjerning, så når det begynte å voksse ut så jeg ut som om jeg var spedalsk, tiltross for skrubbing og bruk av div anbefalte remedier)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...