Gå til innhold

Hvorfor må menn slenge dritt når de blir avvist?

Anbefalte innlegg

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Inspirert av en annen tråd. Hvorfor er det så mange menn som må kalle jenter for hore, lesbe, feiting etc når de blir avvist? Hva er vitsen med det? Jeg opplevde dette da jeg var yngre og avviste gutter, det var ikke måte på hvor stygg og jævlig jeg var da, fikk jeg høre. Selv om jeg ikke liker å bli avvist så står jeg ikke og skjeller ut en mann og kaller han masse stygge ting. Da er det bare å gå vekk og oppføre seg ladylike med æren i behold. Syns det er litt patetisk, hvis en jente ligger rundt så blir hun kalt hore, men hvis hun avviser en mann blir hun likevel kalt hore. Blir oppgitt over dette!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplevd dette masse på chat faktisk.

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Og ikke bare det, hvis jeg er ute med kjæresten min f.eks og prater med noen, sier kjapt fra at jeg har kjæreste, blir jeg kalt masse stygge ting. Hva slags oppførsel er det av disse mannfolka? Ikke så veldig sjarmerende å oppføre seg sånn, viser bare at de er patetiske som må slenge dritt fordi de ikke får tømt seg.

Gjest Tsunade
Skrevet

Vet hva du mener, Carleigh-Ann! Tror de fleste jenter har opplevd dette.

Det er vel hva man kan kalle dårlige tapere. :lur:

Skrevet

Det opplevde jeg en kveld når jeg gikk hjem fra arbeid (slutter kl.23) på en lørdag forrige sommer. Jeg snakket med kjæresten min på mobilen, siden det er litt ekkelt med de som er fulle og skal ut på byen rundt den tiden. Så kom det en guttegjeng gående. En av dem la armen rundt meg og spurte om jeg ble med ut. Også sa jeg høflig at nei, det kunne jeg ikke, og så sa jeg at jeg snakket på telefon med kjæresten min. Da ble han fornærmet og ropte hore flere ganger etter meg der jeg gikk. Poenget? :kjefte:

Jeg tror bare noen rett og slett er dårlige på å ta i mot avvisning. Spesielt når de har drukket. Teit er det uansett!

• Nyttig 1
Skrevet

En gang jeg og noen venninner var i Oslo en helg (bor i midtnorge) ble jeg sjekket opp en slickboy mens vi spiste nattmat på ei kebabsjappe. Jeg avviste han pent flere ganger, men han fortsatte å mase og ble frekk og spydig. Ble til slutt ganske syrlig selv og hele greia endte opp med slossing i sjappa. Venninna mi endte opp med flere blåmerker og ødelagte klær. Slickboyen og kompisene ble kastet ut, men samlet seg utenfor og ventet på oss. De sa de skulle gi oss horene juling rett og slett. Noen andre, snille gutter forbarmet seg over oss og fulgte oss til hotellet vårt, så det hele endte bra.

Hva går rundt i hodet på slike, egentlig?

Skrevet

En gang jeg og noen venninner var i Oslo en helg (bor i midtnorge) ble jeg sjekket opp en slickboy mens vi spiste nattmat på ei kebabsjappe. Jeg avviste han pent flere ganger, men han fortsatte å mase og ble frekk og spydig. Ble til slutt ganske syrlig selv og hele greia endte opp med slossing i sjappa. Venninna mi endte opp med flere blåmerker og ødelagte klær. Slickboyen og kompisene ble kastet ut, men samlet seg utenfor og ventet på oss. De sa de skulle gi oss horene juling rett og slett. Noen andre, snille gutter forbarmet seg over oss og fulgte oss til hotellet vårt, så det hele endte bra.

Alkohol + mangel på sex + sosiale antennene er ødelagte + lite selvkontroll

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Noen gutter vil at jenta skal ligge klar å ta imot de villeste fantasiene hans ;)

Helst skal hun oppvarte han og tilfredsstille han og være helt perfekt, mens han kan bare sløve i godstolen og forfalle helt ...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk hjem fra jobb en lørdagskveld, sluttet kl.21 så den var vel 21.15. Jeg pratet i tlf med en venninne, men syns det ikke var så skummelt å gå hjem alene på dette tidspunktet. Så kom det en afrikaner gående forbi meg, og kløp meg i rompa! Jeg ble så sjokkert og snudde meg, og han bare gliste og ga meg tommelen opp...

Skrevet

skremmende hvordan folk kan være altså :sjokkert:

Gjest KateW
Skrevet

He he... Det beste er jo de man har datet akkurat lenge nok til å se at dette ikke er noe. Men som man allikevel tror er oppegående hyggelige menn.

Den siste jeg fikk var: "Hore som aldri kom til å fungere i et forhold, fordi jeg tok brasiliansk voks og så kåt ut, jeg hadde bare hjerte for meg selv, brydde meg ikke om andre, var bare opptatt av å såre og være frekk i kjeften, og ikke minst, jeg snakket bare om kaffe!"

(Tre dater, ikke sex :roll:)

Skrevet

Det er vel en måte å få ut agresjonen/følelsen man får når man blir avist, ikkje at dette rettferdigjør det. Eg har blitt avvist på noen dårlige måter og da sa eg hva eg mente om det og gikk videre. Folk takler avisning på forskjellige måter, men eg syntes det burde gjøres på en grei måte fordi det tar ganske mye av en gutt/mann å ta inisativ. Når man da blir brutalt avist sitter man ikkje igjen med denne beste selvfølelsen.

Gjest Nanette
Skrevet

Men man kaller ikke dama for hore, lesbe, felleshøl, fitte og egoist fordi om hu ikke orker date mer. Da er det noe galt i toppen på den mannen/gutten da.

Skrevet

Har bare opplevd dette fra innvandrer-menn. De fleste norske menn er oppdratt til å respektere kvinner.

Gjest Nanette
Skrevet

Har opplevd dette fra to norske menn.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har bare opplevd dette fra innvandrer-menn. De fleste norske menn er oppdratt til å respektere kvinner.

Kjære deg det finnes nok av norske menn også som ikke har respekt for kvinner og som roper ut stygge ting når de blir avvist.Du skal ikke skjære alle over en kam.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Spessielt norske fulle menn æsj noe av det verste som finnes.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Dette er et veldig fascinerende fenomen, egentlig.

Det som fascinerer meg mest, er at dette som oftest skjer med menn som random sjekker meg opp.

For eksempel:

Jeg går nedover en gate, en mann stopper meg og ber om lighter. Jeg gir han lighter, og han småprater og spør meg om ting. Jeg svarer høflig, men det er tydelig ingen kjemi mellom oss. Han spør om jeg vil bli med ham dit han skal, jeg svarer at det er feil retning i forhold til dit jeg skal.

Og BÆM!

Da er jeg en fitte, hore, kjerring og det som verre er.

Her er det veldig mange ting som er rare:

1) hvorfor blir han såra av å bli avvist av noen han har snakka med i to minutter?

2) hvorfor sier han så mange stygge ting til en jente han har snakket med i to minutter?

3) blir han virkelig så såra at disse tingene er nødvendig å si?

Skrevet

Det er sant det at mange menn (_ikke_ alle) blir veldig sure og surker noe j*vlig når de blir avvist. Men jeg vil nå si at noen kvinner er verre. Jeg vet at noen av venninnene mine og mange andre kvinner jeg kjenner, blir enda verre når de blir avvist. De begynner å påpeke hver en eneste ting på dem som kan være grunnen til at de ble avvist. "Ååhh, det er fordi jeg er feit, skulle aldri spist den muffinsen igår", eller "åååh, det er bare fordi jeg er ett år eldre enn han og han vil ha yngre damer", osv osv. Dette er jeg utrolig lei av å høre på!

Hvorfor kan ikke menn og kvinner som blir avvist innse at alle har forskjellig smak og man kan ikke falle i smak hos alle? Å move on.

Skrevet

Jeg har opplevde dette fra en norsk mann... tror han slet en del med selvtilliten sin - han ble helt ufyselig mot kvinner når han drakk, da snakket han om oss i svært nedlatende ordelag... :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...