Gjest gobi Skrevet 28. september 2003 #1 Skrevet 28. september 2003 Jeg har truffet og hoppet til køys med en søt, morsom og litt desillusjonert mann på min egen alder. Vi gjorde DET med det samme, og så forteller han meg at han har hatt og har ei anna dame i kikkerten lenge........ Jeg er i ikke hodestups, men veldig interessert kjenner jeg- og dessuten var han god å ha i senga. Han sier at han ikke vet hva han føler overfor den andre dama, og at det ikke er noe forhold. Dvs. holder ei dør på gløtt til meg. JEG kunne tenke meg å fortsette for det er lenge siden jeg har truffet en såpass spennende mann - noen gode råd der ute ?
Gjest Embla s Skrevet 28. september 2003 #2 Skrevet 28. september 2003 Hm, så lenge du vet hva du går til/hva du risikerer..Og så lenge du vet at du takler det hvis han kommer og sier at det blir hun andre.. Hvis du liker ham, hvorfor ikke være åpen og se hva som skjer?
Gjest gobi Skrevet 28. september 2003 #3 Skrevet 28. september 2003 Har problemer med å "se hva som skjer"- må gjøre noe. Men det må jo være LURT i forhold til målet. Spørsmålet er hva som er lurt : Blomster, svart blodeundertøy, masse positiv omtale, å holde seg borte, å være ærlig, gjøre noe uventet, si at jeg vil ha ham til kjæreste, sette meg å brodere eller HVA ?
Rapitap Skrevet 28. september 2003 #4 Skrevet 28. september 2003 Om han har en annen dame i kikkerten så spiller det vel ingen rolle hva du gjør? Nå har han jo hatt deg også så han vet hva du innebærer (sort of speak)...det er jo opp til han da....
Gjest Embla s Skrevet 28. september 2003 #5 Skrevet 28. september 2003 Kan du ikke be ham med ut på en kaffe? Tilbringe tid med ham uten at det nødvendigvis skal forplikte så mye? Så får han mulighet til å vurdere hele deg..
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2003 #6 Skrevet 28. september 2003 Han har hatt ei anna dame i kikkerten lenge og vet ikke hva han føler?? Hvorfor har det ikke blitt noe på han der da?
Gjest gobi Skrevet 28. september 2003 #7 Skrevet 28. september 2003 Svar til forrige innlegg : En slags avstandsforelskelse- greie muligens som han går og trøkker på. Er man hekta på sånt så forsvinner det vel ikke på en, to ,tre. Men nå vil altså jeg legge meg imellom og oppta oppmerksomhet. Men hvordan... Kommentar til at nå har jeg gjort DET med ham, så da vet han hva han får: Vel , det var jo bare et par netter og sånt er jo ikke allverden de første gangene, og han har jo nesten ikke sett meg med klær på og det er jo med klær jeg er best , kanskje... så da var det de gode rådene da ? Å drikke kaffe høres ikke så dumt ut, igrunnen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå