Gå til innhold

IKEA åpner på sørlandet i hlst

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Åååå, som jeg gleder meg! :danse:

Det er vidunderlig å gå rundt på Ikea og prøvesitte/ligge, kjenne på stoffene og vurdere noen nye kopper og asjetter, kanskje bare en ny plante til stua? I alle fall skal jeg ha middag regelmessig der. Trives så kjempegodt i deres butikker. Det har desverre ikke blitt østlandsbesøk så ofte, så at vi får det her i sør, blir en kjempeforskjell, i alle fall for meg.

Flere som har gjort seg tanker om den nye butikken?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg gleder meg noe helt sinnsykt jeg også!! :D Har du sett noen dato for åpningsdagen?

Der blir jeg fast inventar. Det er ikke tvil om det :rødme:

Skrevet

Hva betyr HLST?

Det skal nok stå høst ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

ts her. :)

Joda, om en vil få forstår man at jeg simpelthen gleder meg så mye at å finne ø`en blir veldig vanskelig i overskriften der. :ler:

Det sto at de skulle åpne i oktober, i fvn.no

Kan jo bli utsettelser og sånn, men i hovedsak vet vi hvor ganske mange av oss kommer til å finne sine julegaver i år. :jepp:

Gjest Blondie65
Skrevet

Her i Bergen får vi snart helt ny IKEA og det blir slutt på fjernlageret. DET skal bli deilig og.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er vidunderlig å gå rundt på Ikea og prøvesitte/ligge, kjenne på stoffene og vurdere noen nye kopper og asjetter, kanskje bare en ny plante til stua? I alle fall skal jeg ha middag regelmessig der. Trives så kjempegodt i deres butikker.

Du er en ekte slave av forbrukssamfunnet.

Og middag regelmessig hos IKEA ?? Get a life !

Skrevet

Stemmer med oktober ja. :)

Var det siste jeg hørte.

Skulle ønske jeg kjente den samme gleden som da jeg var på Ikea som liten.

Men er kanskje ikke rart med tanke på at det er der jeg jobber :)

-Ikeaneren

Gjest AnonymBruker
Skrevet

jeg har allerede skrevet handleliste, men det er for større ting jeg faktisk har planlagt å kjøpe på ikea uansett(garderobeskap etc).

er vant med ikea fra studietiden, og skjønte fort at alle småkjøpene fort blir ganske mye penger......

skal vel heller ikke spise middag der sånn uten videre, men nå er jeg av typen som virkelig hater kjøpesentre. er på sørlandssenteret MAKS en gang i året, og angrer hver gang....

ikeakøen må jo være den lengste:)

men jeg gleder meg til å ha tilgang på ikea ja, blir nok få store kjøp og mindre av de små.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Er det noen som har vært på IKEA i Kristiansand? Hvordan fungerer det? Alt i sin skjønneste orden, eller oppstartsproblemer noe sted? Har du gjort gode kjøp der allerede?

Skrevet

Er det noen som har vært på IKEA i Kristiansand? Hvordan fungerer det? Alt i sin skjønneste orden, eller oppstartsproblemer noe sted? Har du gjort gode kjøp der allerede?

Jeg var der den andre uka etter at Ikea-butikken i Kr.Sand åpna. Syntes det fungerte som det skulle og merket ikke noe forskjell sammenlignet med butikker andre steder i landet. Nå som butikken har vært i virksomhet i snart to måneder, tror jeg du trygt kan dra tid for å handle.

Må forresten legge til at jeg bare handlet småting. Det kan jo være at folk som har handlet møbler eller innredninger har annen erfaring enn meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...