Gå til innhold

en hjelpende hånd

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er frustrert over meg selv og de mange sperrene jeg har i senga, hovedsakelig det å bidra med klitorisstimulering under akten. Jeg får meg bare ikke til å gjøre det!! Med det resultat at jeg ikke kommer i mål, og frustrasjonen øker. Over meg selv.

Men hvordan gjør jeg det; lar hånda gå ned som den naturligste ting, eller kommer med masse forklaringer. Huff, jeg er ikke en jentunge, men en voksen dame, som "desverre" er godt vant med en eks som tok seg av ALT. (Shutty dere som vil komme med nedsettende ytringer om storforlangende damer.) Det var sånn vi hadde det og begge var fornøyde med det. Men nå må jeg altså trå til selv, og har jo også forstått det slik at det er heeelt vanlig, likevel er det vanskelig for meg. Hvorfor?! Hjelp - pliiis!

Videoannonse
Annonse
Gjest Vitaminbjørn
Skrevet

Hvorfor skal du komme med noen form for forklaring?

Bare å gni ivei det..

Skrevet

Bare ta hånden ned som den mest naturlige ting i verden. Har selv gjort det helt fra begynnelsen med kjæresten, og jeg tror han syntes det er litt hot, for nå som jeg sjelden gjør det siden han kjenner kroppen min så godt at jeg rett og slett ikke trenger lenger, tar han noen ganger hånden min ned på klitoris og får meg til å gjøre det. Han har faktisk sagt at han syntes det er et turn on også. Er jo bare deilig med ei dame som nyter seg selv.

Gjest Gjest
Skrevet

Ok, da bare gjør jeg det da neste gang. Det er virkelig en sperre for meg, vet ikke hvorfor. Nesten som om man onanerer liksom, mens man har en mann. Jeg vet - jeg er crazy. Mener ikke at det er noe galt å gjøre det, men får meg bare ikke til å gjøre det. Men som sagt, neste gang!! Da.

Takk for svar :)

Skrevet

Dette er ikke noe du trenger å tenke at noen mann kan komme til å reagere negativt på ihvertfall (kan jo finnes unntak fra denne regelen også, men jeg våger den påstanden).

Du skylder ingen forklaring, og skal bare la det skje som den naturligste ting i verden.

Gjest digger
Skrevet

Du skal slappe helt av og bare gjøre det. Dama mi gjør det hver gang, noe hun har gjort så lenge hun kan huske sier hun selv ( altså ikke kun med meg ). Jeg tenner utrolig på det og det fantastiske med det hele er at vi da kan komme samtidig - hver eneste gang! Hun liker det best slik, og for meg... vel, når rykningene fra hennes orgasme klemmer iherdig rundt penis så klarer ikke jeg å holde tilbake heller. Så da har vi orgasme samtidig. Mindre press og prestasjonsangst ( aka "Gikk det for deg også...?" ) og vi omfavner hverandre i en herlig ekstase.

Så kjør på du! Det er helt vanlig, og det er helt herlig :)

Gjest Gjest
Skrevet

Mmm, det hørtes deilig ut, digger. Er jo så utrolig godt å komme samtidig(ikke et must, men av og til i hvert fall).

Sukk. Er redd jeg har skremt han...jeg har ikke klaget eller noe, men jeg er nok ganske lett å lese, såeh. Vet ikke hvordan menn takler det der jeg, når dama ikke helt kommer i mål? Nå er vi såpass fersk at for min del er det helt naturlig å gi det flere sjanser siden tiltrekningen og tenningen er på plass. Men som sagt, kanskje han ble redd eller usikker. Veldig kosete mann som stryker, kysser og koser lenge etter akten. Vel, finner ut det i kveld, om det tikker inn en melding eller ikke.

Uansett, nå vet jeg at det er bare å trå til, uten å forklare i hytt og pine. :) Om ikke med han, så med nestemann i alle fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...