Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Heisann! Jeg og en venninne drar på spahotell i Riga om et par uker, og gleder oss veldig. På hotellet har vi bare booket selve rommet, men må bestille behandlingene utenom. Etter å ha sett gjennom listen med alle behandlingene de tilbyr står jeg igjen med en tanke: "Jeg vil ta alle!" Men det kan jeg jo ikke, så jeg lurer litt. Hvordan bør man legge opp behandlingstidene? Er det noe spesielt man bør tenke på i forhold til rekkefølgen? Jeg ser blant annet på en ansiktsbehandling og en øyebehandling - burde kanskje dette tas to forskjellige dager? Og en kroppspeeling og en aromaterapitime, kanskje peelingen først og aromaterapien etterpå? Manikyr og pedikyr spiller vel ingen rolle egentlig. Er det bra for huden å ta to ansiktsbehandlinger to dager på rad, eventuelt med en dags mellomrom? Jeg tenker kanskje dyprens fredagen og vanlig behandling søndagen? Hva med peeling av ansiktet? Så de hadde noe hudsliping i tillegg. Blir man ikke noe rød i ansiktet? Jeg har en god del aknearr så kunne jo tenkt meg "hardest behandling" mulig. Gjør ikke noe å være litt rødmende på flyet, så kanskje siste dagen? Hadde vært flott med noen innspill før jeg går helt berserk:P På forhånd takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå