Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Mulig jeg hadde fått mer respons på denne under Kosthold og trening, men prøver her. Kjøpte meg nye joggesko på løplabbet i forrige uke, av merket asics. De virket litt store i butikken, og måtte knyte de hardt på for at de ikke skulle "kjippe" bak når jeg gikk. Det var visst ikke noe problem ifølge selgeren. Har prøvd å gå litt med de hjemme nå, og merker at de må knyttes veldig hardt igjen for at de skal sitte ordentlig på. Er det vanlig at joggesko utvider seg? Gjør de det må jeg tilbake å bytte, prøvde en str mindre i et annet par og de var litt trange, noen som vet hvordan størrelseforskjellene er på disse skoene sånn generelt? Er et stykke å reise for å komme inn til butikken, så om det er stor forskjell i str må jeg beholde de jeg har. Skoene kostet ganske mye så hvis de utvider seg må jeg bytte de.
Gjest Smaragd Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 Hei Asics er litt små i størrelsen i forhold til norke str. Jeg må opp et halvnummer, og det er det mange av kundene mine som må også Noen må faktisk opp et helt nr! Det om de går ut, har jeg ikke fått noen tilbakemeldinger på, og jeg måtte bytte inn mine egne på grunn av feil etter bare en mnd, så jeg fikk aldri sjekket akkurat det Men de fleste sko går seg jo til litt når en har gått med dem da. Man presser jo sammen "skumgummien" i helen blandt annet. Tror ikke det er noen kjempeforskjell på en str, for de går jo i både hele og halve nr
Gina_ Skrevet 20. juli 2010 #3 Skrevet 20. juli 2010 Kjøpte nettopp Asics på Løplabbet, og jeg ligger vanligvis på enten 39 eller 40. Størrelse 39.5 passet perfekt på meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå