Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes det er så mange som bruker anonymitet i innlegg...:klø:

Jeg forstår det godt om det er innlegg som omhandler svært intime tema, men jeg synes jeg ser det stadig vekk i helt alminnelige diskusjoner. Det er selvfølgelig opp til hver enkelt, men jeg bare lurer på hvorfor det er sånn...?

Når bruker du anonymitetsfunskjonen?

Synes folk det vanskelig å skille seg ut med ulike meninger på på forumet?

Føl deg fri til å poste som anonym om du vil ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sobril
Skrevet

Jeg velger å svare som anonym hvis det er svar på spørsmål som omhandler min familie, barn etc. Mennesker som overhodet ikke har noe med å kanskje bli "avslørt" i et forum.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er folk jeg kjenner i virkeligheten som kjenner min identitet her inne, og jeg vil ikke at de skal lese mine innlegg.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Synes det er så mange som bruker anonymitet i innlegg...:klø:

Og det har vært utrolig mange sånne tråder der vi anonyme har svart på dette ;)

Jeg var gjest tidligere, og da jeg ikke fikk være det lenger ble det anonym bruker isteden. Nå er det jo tydeligvis også mange som har vært registrert fra før som har begynt å bruke anonymfunksjonen, så det virker faktisk som vi får flere anonyme innlegg nå enn under gjesteordningen. I tillegg er det jo enkelte som har sagt rett ut at de vil spre galle gjennom anonymfunksjonen i håp om å få slutt på den. Akkurat som de som trollet som gjest tidligere for å ødelegge for gjestene. Synd det skal være sånn, men nå kan jo i det minste moddene gå inn og se hvilke anonyme registrerte som evt saboterer bevisst.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er folk jeg kjenner i virkeligheten som kjenner min identitet her inne, og jeg vil ikke at de skal lese mine innlegg.

Ja slik er det for min del også.

Skrevet

Og det har vært utrolig mange sånne tråder der vi anonyme har svart på dette ;)

Beklager - skal prøve å lete etter dem :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Bruker det i stedet for gjestefunksjonen som jeg brukte tidligere og bruker konsekvennt anonym bruker fordi jeg ikke ønsker å ha en bruker her inne, men nå ikke får poste som gjest. Anonym bruker er ikke noe annet enn en erstatning for gjestefunksjonen.

Syntes ordningen er veldig fin, og gir KG litt mer kontroll over gjestene, men det hadde vært lurt med en funksjon hvor vi måtte legge inn navn for å poste. Selv gjellmer jeg å skrive inn en hilsen på slutten, fordi jeg ofte er for engasjert i tråden jeg skriver i og vil svare med en gang.

Hilsen Lise

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker AB hele tiden. Var gjest før og bruker nå AB som en erstatning.

Og jeg har ingen problemer å lese i tråder der alle er anonyme for jeg leser innlegget og ikke personen.

Hadde kg fjernet muligheten, så hadde jeg ikke giddet å vært her.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

I tillegg er det jo enkelte som har sagt rett ut at de vil spre galle gjennom anonymfunksjonen i håp om å få slutt på den. Akkurat som de som trollet som gjest tidligere for å ødelegge for gjestene. Synd det skal være sånn, men nå kan jo i det minste moddene gå inn og se hvilke anonyme registrerte som evt saboterer bevisst.

Og da kan de sikkert også finne innleggene av brukerene der de sier at de bare er anonym på F-skap også.

Begynner å bli lei hele maset. Blir jo litt redd her når så mange er i mot ab for blir den fjernet så får jeg ikke jeg deltatt.

Skrevet

Synes det samme som ts. Jeg vil si at "anonym bruker" misbrukes litt. Det ødelegger debattene litt, da man ikke helt vet hvilken "anonym bruker" som svarte og hvem man skal svare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...