Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juli 2010 #21 Skrevet 18. juli 2010 For meg er bryllup en anledning voksende mennesker kan bruke på å feire kjærligheten mellom to personer Barn er jo mer voksende mennesker enn det voksne er da Men begge deler er vel greit. Selv om det har vært barn i nesten alle bryllupene jeg har vært i, har det ikke vært MANGE barn, og jeg tror ingen ville reagert om det var barnløst heller (selv om jeg synes det er rart om brudeparets evt egne barn ikke er med i vielsen en gang).
Plommetreet Skrevet 19. juli 2010 #22 Skrevet 19. juli 2010 Jeg vil ihvertfall heller ha et livat, uhøytidelig og litt støyende bryllup med deltakere fra 0 til 100 som får lov til å ha det moro og gi litt lyd fra seg enn et stivt og høytidelig bryllup hvor ingen får lov til å åpne kjefte uten at toastmasteren har annonsert det først. Etter min mening er et bryllup en familiebegivenhet og bør ikke ha så strenge rammer. JA, for det er det det blir uten unger. Stivt og kjedelig.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #23 Skrevet 19. juli 2010 TS her. Vi er jo veldig barnløse og kanskje ikke så inmari begeistra for unger så det har jo en del å si når vi nå bestemmer oss for ikke å ha barn i bryllupet. Jeg liker ungene i familien så lenge det er i små doser. Jada. det kommer sikkert til å forandre seg hvis vi en dag skulle få våre egne. Heard it all before!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå