Gjest Pippelipp Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Vi hadde kirkebryllupet vårt i går, forøvrig heeeelt perfekt med drømmevær og nydelige mennesker! Da vi kom ut av kirken, var svigerinnen min der ute med sine to sønner på seks og to år som hadde hver sin kurv med markblomster i som de skulle strø foran oss mens vi gikk fra kirken. Kjempesøtt! Størstemann gikk foran og kastet blomster ut av kurven sin. Minstemann satte fra seg kurven sin, satte seg på huk og begynte å samle inn blomstene størstemann kastet ut Han syntes nok det var for galt å kaste alle de pene blomstene på bakken... Ellers er jeg bare lykkelig, vi hadde drømmevær i Trondheim, seremonien varte drøye halvannen time (katolsk vielse), men var nydelig. Musikken var perfekt, jeg kunne ikke slutte å grine da sanglærerinnen min og forloveren min sang duett. Brudekrona var flott, men tung og min østerrikske mann var nydelig i sin folkedrakt. Forresten: Vi var førti mennesker og hadde syv kaker og det hadde holdt med to! Vi skal ha restelag i kveld og da spiser vi kaker....
Gjest Blondie65 Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 Gratulerer med overstått. Her vil vi ha bilder ...!
Gjest Pippelipp Skrevet 19. juli 2010 #6 Skrevet 19. juli 2010 Tusen takk, jenter! Bilder kommer når jeg får dem av fotografen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå