Gå til innhold

Bryllupsnatta

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bryllupsnatta ja, den hadde jeg helt glemt å ta med i planleggingen, for vi planlegger jo å feste til folk ikke kan stå på beina mer! Hmm kanskje det går an å komme tilbake etter noen timer? :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi pakket mat fra bryllupet til kl.4?! Ikke mye romantikk da nei.... :fnise:

Hadde planlagt å ha bryllupsnatten fra søndag til mandag.....men som du kanskje leste av en tidligere tråd var hotellet super fiasko..... :kjefte:

Men heldigvis hadde vi digg bryllupsreise.....og mange "bryllupsnetter" der....

Skrevet

Vi reiste fra festen i 4-5-tiden men hadde likevel både tid, lyst og ork til sex. Man er i en helt spesiell stemning den dagen, så det var ikke noe problem. Jeg ville mye heller nyte hele dagen og kvelden, ikke dra til hotellet tidlig for å "orke" sex. Det blir spesielt. Uansett.

Skrevet

Takk for mange og fine svar!

Vi har en del venner som reiser langveis fra og huset kommer til å være fult av overnattingsgjester, så vi vurderer å ta inn på hotell. Noen som vet om noen fine, ikke altfor dyre hotell i Oslo og omegn?

TS

Det vet jag inte men kanske kan ni göra som vi; vi önskade oss och fick bröllopsnatten i gave av min bestefar. Bokat och ordnat av min mamma. Bestefar var otroligt glad för att få ett bra presenttips till den pengasumma han hade tänkt sig - och vi blev väldigt glada att få den övernattningen :)

Bröllopsnatten på hotell är inte bara bröllopsNATTEN, det är också morgonen.

På morgonen fick vi en otroligt fin frukostbricka in på rummet med flera olika köttpålägg, lax, räkor, bröd, juice, druvor, grönsaker, kaffe.

och bröllopsnattens champagne+jordgubbar som ingick valde vi att få till morgonen. Så efter frukost badade vi skumbad, drack champagne och åt jordgubbar... innan det var dags att träffa bröllopsgästerna på "dagen efter mat" :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det vet jag inte men kanske kan ni göra som vi; vi önskade oss och fick bröllopsnatten i gave av min bestefar. Bokat och ordnat av min mamma. Bestefar var otroligt glad för att få ett bra presenttips till den pengasumma han hade tänkt sig - och vi blev väldigt glada att få den övernattningen :)

Bröllopsnatten på hotell är inte bara bröllopsNATTEN, det är också morgonen.

På morgonen fick vi en otroligt fin frukostbricka in på rummet med flera olika köttpålägg, lax, räkor, bröd, juice, druvor, grönsaker, kaffe.

och bröllopsnattens champagne+jordgubbar som ingick valde vi att få till morgonen. Så efter frukost badade vi skumbad, drack champagne och åt jordgubbar... innan det var dags att träffa bröllopsgästerna på "dagen efter mat" :)

Ååh! Det der hørtes jo helt fantastisk ut!!!

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...