Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 Jeg vil at bryllupsnatta skal bli uforglemmelig, men er litt nervøs for at vi kommer til å være altfor trette og det siste jeg vil er å gå til sengs uten noe baluba. Hva kan man gjøre for å piffe opp stemningen denne spseielle natta? Å ha sex er jo ikke noe nytt for oss og sexen vi har er så absolutt tilfredstillende, men jeg vil ikke ha en "vanlig" hyrdestund. Jeg vil at bryllupsnatta blir uforglemmelig! Noen tips? Erfaringer? Historier?
LindaM Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 Vi hadde en flott bryllupsnatt! :rødme: Vi dro fra festen litt over 01:00. Ville ikke dra for seint, siden man gjerne blir fryktelig trøtt. Vi skulle jo tross alt kose oss litt på tomansshånd også! Alt for mange som ikke orker noe som helst på bryllupsnatta, siden de er for trøtte. Det synes jeg er trist.. Når vi kom på hotellet, tappet vi badekaret med deilig varmt vann, og masse skum!! Det var ubeskrivelig herlig å slappe av med et varmt bad etter en lang dag! Vi snakket om alt det fantastiske vi hadde opplevd den dagen! Vi lo, og virkelig koste oss! Det ble selvfølgelig sex Mitt tips er å ikke drøye for lenge med å forlate festen. Da har man ork, og tid til å nyte hverandre! Noe så enkelt som et deilig bad sammen kan virkelig gjøre susen!
DDuck Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 Den følelsen man har i kroppen etter en slik dag er nok til at natta blir spesiell :rødme: Hos oss gikk vi i trøtthetsfella og sovnet nesten med engang etter vi kom oss til sengs Men uansett hadde vi en fin bryllupsnatt med at vi snakket om dagen og bare var oss to og forelsket på nytt
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juli 2010 #4 Skrevet 18. juli 2010 TS her. hvor vanlig er det å ta inn på hotell bare for en natt etter bryllupet?
Concertina Skrevet 18. juli 2010 #5 Skrevet 18. juli 2010 (endret) Vi hadde hotellrom, vårt hus var fullt av tilreisende gjester. Men vi hadde med oss datteren vår på 8 mnd da vi dro i 3-tiden (ville ikke dra tidlig fra den dyreste festen vi noensinne kommer til å ha!!), hun våknet nemlig og slo seg ikke til ro hos barnevaktene, så da var det egentlig greiere for oss å bare ta henne med oss. Vi var så trøtte at noe krumspring hadde det ikke blitt uansett Men, hun ble hentet da hun våknet, og etter det hadde vi nesten 4 timer med herrrlig bryllupsmorgen! Champis og jordbær i badekaret, noe og en laaaang og god frokost etterfulgt av mer Endret 18. juli 2010 av Concertina
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juli 2010 #6 Skrevet 18. juli 2010 Mitt beste tips: sex kan dere ha resten av livet. Det er kun denne kvelden og natta dere har bryllupsfest. Bli på festen og nyt den, også koser dere dere heller morningen etter :rødme:
venus65 Skrevet 18. juli 2010 #7 Skrevet 18. juli 2010 Statistikk sier visst at 80% ikke har sex på bryllupsnatten... :-/
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juli 2010 #8 Skrevet 18. juli 2010 Mitt beste tips: sex kan dere ha resten av livet. Det er kun denne kvelden og natta dere har bryllupsfest. Bli på festen og nyt den, også koser dere dere heller morningen etter :rødme: Enig. Skjønner ikke hvorfor det skal være så trist å ikke ha sex på bryllupsnatta. Pliktsex på bryllupsnatten derimot, det må være noe av det tristeste jeg kan tenke meg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juli 2010 #9 Skrevet 18. juli 2010 Enig. Skjønner ikke hvorfor det skal være så trist å ikke ha sex på bryllupsnatta. Pliktsex på bryllupsnatten derimot, det må være noe av det tristeste jeg kan tenke meg. Det er jo fordi at fra gammelt av mistet man jomfrudommen på bryllupsnatta og da mener og tror alle bridezillaene at man må ha sex på bryllupsnatta for å ha hatt et fullverdig bryllup.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #10 Skrevet 19. juli 2010 Evt så har vi bare bedre sex enn dere har og ikke vil gå uten. Det er så jævla typisk at folk som ikke har seg skal rakke ned på folks vilje og lyst til å ha mye og bra sex!
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #11 Skrevet 19. juli 2010 TS her. No offence til de som ikke anbefaler meg å satse på sex på bryllupsnatta. Hver sin smak. Men det jeg spør om er hva man kan gjøre for å han knallsex på bryllupsnatta. Dette er noe jeg vil. Og jeg vil høre hva andre gjorde og hva man evt. bør unngå. Pliktsex eksisterer ikke i vårt sexliv. Vil vi ikke ha sex så har vi ikke sex, og vil vi ha sex så har vi sex. For et utrolig tåpelig konsept. Igjen. No offence.
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #12 Skrevet 19. juli 2010 Det er jo fordi at fra gammelt av mistet man jomfrudommen på bryllupsnatta og da mener og tror alle bridezillaene at man må ha sex på bryllupsnatta for å ha hatt et fullverdig bryllup. Huffda. Sovna han fra deg?
LindaM Skrevet 19. juli 2010 #13 Skrevet 19. juli 2010 TS her. No offence til de som ikke anbefaler meg å satse på sex på bryllupsnatta. Hver sin smak. Men det jeg spør om er hva man kan gjøre for å han knallsex på bryllupsnatta. Dette er noe jeg vil. Og jeg vil høre hva andre gjorde og hva man evt. bør unngå. Pliktsex eksisterer ikke i vårt sexliv. Vil vi ikke ha sex så har vi ikke sex, og vil vi ha sex så har vi sex. For et utrolig tåpelig konsept. Igjen. No offence. Bra sagt! Veldig enig! Bryllupsnatta deres blir nok super! Så lenge dere legger til rette for en fantastisk natt! (dvs: ikke være for trøtte, og virkelig være i humør til å nyte hverandre) Jeg er en av de som synes at det er trist at så mange ikke orker noe form for sex denne natta!
andemor Skrevet 21. juli 2010 #14 Skrevet 21. juli 2010 Personlig klarer jeg ikke helt å planlegge å ha bra sex. Om du skjønner. Det beste blir som regel når det er spontant. For oss ble det bra fordi vi var så glade og nyforelska, og fordi vi dro fra festen før vi ble for trøtte. Vi tok inn på hotell som hadde ordnet det kjempefint og romantisk på rommet, dusja, pratet om den fine dagen vi hadde hatt. Super avslutning på en super dag. :rødme: Nå skal det være sagt at ingen av oss mente at vi MÅTTE ha sex på bryllupsnatta. Det jeg satt mest pris på i ettertid var at vi kom oss litt for oss selv og kunne fordøye dagen sammen.
Piper Skrevet 21. juli 2010 #15 Skrevet 21. juli 2010 Evt så har vi bare bedre sex enn dere har og ikke vil gå uten. Det er så jævla typisk at folk som ikke har seg skal rakke ned på folks vilje og lyst til å ha mye og bra sex! Er det ikke det samme du (om det var du som sa det) gjorde, da du sa at det var trist at noen ikke hadde sex på bryllupsnatten? Hva folk velger må bli opp til dem, men skal man planlegge noe spesielt blir det som regel veldig lite spesielt i mine øyner. Spontanitet er ofte det beste, ta det som det kommer. Er man trøtt og sliten, kan sexen vente til dagen etter. Men har man overskudd, tar man det der og da.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. juli 2010 #16 Skrevet 21. juli 2010 Jeg hadde egentlig forberedt meg på at vi kom til å være for slitne den natta, og hadde ingen store planer, men passa allikevel på at undertøyet var lekkert, og bytta fra strømpebukser til hvite stayups like før vi dro fra festen. Da vi kom til hotellet var stemninga helt magisk, og selv om vi har vært samboere i noen år ble det en veldig fin natt, for oss føltes det nesten som første gang - uten at vi hadde gjort noe for at det skulle bli slik. Kanskje ikke helt det svaret du var ute etter, men et tegn på at det kanskje ikke er nødvendig å planlegge noe storslagent?
Supramundane Skrevet 22. juli 2010 #17 Skrevet 22. juli 2010 Det er mange måter å gjøre bryllupsnatten uforglemmelig på, og jeg ser ikke helt at det er det seksuelle som avgjør det. Det er romantikken, flørten, stemningen.. Lykkerusen! Det er det som gjorde det uforglemmelig for meg i alle fall.
Gjest Pucifer Skrevet 22. juli 2010 #18 Skrevet 22. juli 2010 Planlegge sex og ha forventninger om at bryllupsnatta skal bli spesiell virker ganske så umulig, men man kan jo sette opp en del ting og håpe på at man orker og ønsker å ha sex T.ex. kan du få en venn til å stikke til der dere skal sove den natta, sette frem en del kubbelys, kanskje roseblader på senga, sette frem en god massasjeolje etc etc Og rett før dere skal gå fra festen, så kan jo samme venn tenne lysene, kanskje helle i badekaret osv, slik at alt er klart til dere kommer hjem/på hotellrommet eller hvor det nå måtte være hen. Da legges det opp til en koselig kveld/natt, så får sex`en komme om dere føler for det
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. juli 2010 #19 Skrevet 25. juli 2010 Vi var begge innstilt på at vi kanskje kom til å være for trøtte for sex på bryllupsnatta, og det tror jeg ikke var så dumt. Da vi kom hjem var det om å gjøre å komme seg ut av stasen, ta på seg joggebukse, ta hver sin øl og slenge seg på sofaen. En times tid senere krøp vi til sengs og hadde fantastisk sex Vi hadde fått senket skuldrene og fått snakket litt om dagen, og da var både hodet og kroppen klar for sex. ps: De neste dagene var sexen enda bedre :rødme:
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. juli 2010 #20 Skrevet 27. juli 2010 Takk for mange og fine svar! Vi har en del venner som reiser langveis fra og huset kommer til å være fult av overnattingsgjester, så vi vurderer å ta inn på hotell. Noen som vet om noen fine, ikke altfor dyre hotell i Oslo og omegn? TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå