Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juli 2010 #1 Skrevet 18. juli 2010 I min nye jobb har jeg fått en epost, og den skal brukes i Outlook. Når jeg logger meg inn på pc'en på jobben kommer jeg inn på Outlook. Men kan jeg ordne det slik at jeg kan logge inn på outlook på min private pc ved hjelp av epostadressen fra jobb? Altså, slik at jeg får sjekket jobbepost når jeg er hjemme.
Zzyzx Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 Snakk mem IT-avdelingen eller it-ansvarlig (eller tilsvarende). Det er vanskelig for oss å vite om dte går an, siden det stort sett er noe bedriften bestemmer. Og du må uansett ha en del informasjon fra dem for å få satt det opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå