H-Gunn Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 Er så frustrert over hvor svak jeg er. Tapte både i håndbak og brytekamp mot nevøen på 15! Er det vanlig eller er jeg spesielt svak? Er 35 år og føler meg i utgangspunktet helt normal for å være jente, men hadde altså ikke sjans. Selv om vi er jevnstore så hadde jeg faktisk trodd iallefall at jeg skulle ha sjans frem til han var 17-18. Spesielt brytekampen ble frustrerende. Begynte med at han festet armene rundt meg, klemte til og knakk meg ned i bakken. Selv om jeg også hadde mine rundt ham (undergrep) og prøvde å klemme til så klarte jeg ikke å stå imot. Begge armene mine ble låst inntil kroppen og han la meg altså i bakken. Han holdt meg fast en stund - jeg prøvde å vri meg løs men hadde ikke sjans å komme løs. Deretter satte han seg opp på meg, bendte armene mine i bakken over hodet mitt og holdt dem fast. Prøvde å vri meg løs, men klarte det ikke. Burde vel kanskje skjønt at brytekampen ville ende slik siden han tok meg først i håndbak, men følte at han måtte ta i for å vinne og at forskjellen ikke var så stor. Noen som har meninger om dette, eller opplevd lignende ting.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juli 2010 #2 Skrevet 18. juli 2010 Er så frustrert over hvor svak jeg er. Tapte både i håndbak og brytekamp mot nevøen på 15! Er det vanlig eller er jeg spesielt svak? Er 35 år og føler meg i utgangspunktet helt normal for å være jente, men hadde altså ikke sjans. Selv om vi er jevnstore så hadde jeg faktisk trodd iallefall at jeg skulle ha sjans frem til han var 17-18. Spesielt brytekampen ble frustrerende. Begynte med at han festet armene rundt meg, klemte til og knakk meg ned i bakken. Selv om jeg også hadde mine rundt ham (undergrep) og prøvde å klemme til så klarte jeg ikke å stå imot. Begge armene mine ble låst inntil kroppen og han la meg altså i bakken. Han holdt meg fast en stund - jeg prøvde å vri meg løs men hadde ikke sjans å komme løs. Deretter satte han seg opp på meg, bendte armene mine i bakken over hodet mitt og holdt dem fast. Prøvde å vri meg løs, men klarte det ikke. Burde vel kanskje skjønt at brytekampen ville ende slik siden han tok meg først i håndbak, men følte at han måtte ta i for å vinne og at forskjellen ikke var så stor. Noen som har meninger om dette, eller opplevd lignende ting. Dette innlegget/lignende innlegg har vært skrevet et par ganger før, om du er den samme som har skrevet de forrige, hvorfor gjentar du dette?
Realisten Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 Fordi hun tenner på det. Hun tenner på å bli dominert inn i et incestforhold med sin ulovlig unge nevø. Ren fiction.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå