*Lavendel* Skrevet 28. september 2003 #1 Del Skrevet 28. september 2003 ...til å trene.....har alltid store planer om å trene, men det blir liksom med planene. Kan legge til at jeg bor på et sted der det ikke finnes treningsstudio eller annen organisert trening, så jeg må trene for meg selv/hjemme. Dessuten, har noen noen gang klart å trene bort "mammamagen" som sitter bom fast etter 3 svangerskap....litt slapp i skinnet liksom.... Kjære Motivasjon, kom å ta meg...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. september 2003 #2 Del Skrevet 28. september 2003 Tja...hva skal jeg si..Jo: Trening gir overskudd! Men det er tungt å komme i gang, men hvis du tar deg selv i nakken og drar deg i gang, merker du fort at det blir litt lettere for hver gang. Gjør en avtale med deg selv; sett opp faste tider 2 - 3 ganger i uken, da skal du trene, dette er DIN tid. Prioriter dette, spesielt i starten, - skal du på kino - gå på en annen tid. Trening gir overskudd, bedre humør og bedre følelse for sin egen kropp! For meg helt uunværlig! Sterke magemuskler er viktig for en god holdning! Husk at du også må trene ryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 28. september 2003 #3 Del Skrevet 28. september 2003 Helt enig med Mie, man må bare tvinge seg selv med å komme igang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 28. september 2003 #4 Del Skrevet 28. september 2003 Avtal med en annen, så er det verre å snike seg unna. Eks gå rask tur. Gjør det klart for deg selv at de tidspunktene du har satt av ikke kan rokkes ved fordi noe annet skjer. Da kan man heller komme litt senere. (Jeg kom på dette etter å ha hatt mange venner som ikke kunne eks komme kl 18 pga trening, og det ble alltid akseptert at de heller kom 19) Ikke begynn fo mange ganger i uken, og ikke for slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 28. september 2003 #5 Del Skrevet 28. september 2003 Som det blir nevnt i et annet innlegg - det er bare å tvinge seg igang - etterhvert kommer du inn i rutinen og du blir vant til å trene. Vet ikke om du har noe apparater hjemme du kan bruke - evnt. som du vurderer å kjøpe - eller om du vil trene utendørs ? Skal du bare trene hjemme/inne hadde jeg villet gått til innkjøp av en trimsykkel/tredemølle eller noe lignende. I tillegg må du finne styrkeøvelser du kan gjøre. For å trimme magen er det viktig at du trener mage OG rygg. Litt frisk luft og utendørs aktiviteter er jo både moro og trim. Enten om du går/sykler/løper whatever alene eller får med deg venninner eller familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. september 2003 #6 Del Skrevet 28. september 2003 Turgåing med en nabo ? Super trim det ! Følger det på sit ups gjør det ikke tingenes tilstand værre ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. september 2003 #7 Del Skrevet 28. september 2003 Finnes det en svømmehall i nærheten kan du jo dra dit et par ganger i uken. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 30. september 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 30. september 2003 Trimsykkel blir ikke aktuellt... ....har tenkt på andre ting, f.eks. tredemølle.....får rote dypt i pengeboken. Svømmehall blir for langt å dra til, da går det så mye tid til kjøring at bare det blir et kjempetiltak.... :-? Kan noen sparke meg i rumpa, slik at jeg kommer igang.... Takk for svar iallefall..! PS (Alle nabokjerringene er 55 +) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 1. oktober 2003 #9 Del Skrevet 1. oktober 2003 Er det noen form for aktivitet du synes er morsom? Danse, gå tur. spille tennis...? Mitt beste tips er å ikke tenke for mye, begynn å trene før du egenglig for tenkt over om du har lyst eller ikke den dagen. For eksempel kan man ta på joggeklærne med en gang vekkerklokken ringer, innen du våkner helt står du plutselig på trappen ferdig til joggetur, og da blir det for dumt å snu, vet du Og så er det helt herlig å være i god form, altså! Spark spark SPARK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalique Skrevet 1. oktober 2003 #10 Del Skrevet 1. oktober 2003 Det som ier å motivere meg er å tenke at jeg bare skal trene LITT. F.eks sier jeg til meg selv at jeg bare skal sykle til nyhetene, eller 10 minutter. Og når jeg først sitter der og sykler hender det stadig vekk at jeg sykler meg gjennom sporten og været også :D All trening er bedre en ingen trening, og etterhvert kommer man inn i en god sirkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå