jordbarn Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 Jeg er så frustrert. Jeg har aldri hatt en kjæreste og har aldri opplevd noe romantisk i hele mitt liv. Nå har den siste av venninnene mine fått seg type, og da er det bare meg igjen:( Har en følelse av at jeg aldri vil få et forhold.. Noen andre som kjenner seg igjen?
Munchlax Skrevet 17. juli 2010 #3 Skrevet 17. juli 2010 Jeg kjenner meg veldig godt igjen. Er riktignok bare 20 år, men føler jeg kommer til å dø som singel Det kan kanskje ha no' med å gjøre at jeg er ekstremt pessimist, men.. Hmm.
Daniel84 Skrevet 17. juli 2010 #4 Skrevet 17. juli 2010 Jeg kjenner meg veldig godt igjen. Er riktignok bare 20 år, men føler jeg kommer til å dø som singel Det kan kanskje ha no' med å gjøre at jeg er ekstremt pessimist, men.. Hmm. trukke det hjelper på at du er ekstremt pessimistisk nei...
jordbarn Skrevet 17. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2010 Jeg kjenner meg veldig godt igjen. Er riktignok bare 20 år, men føler jeg kommer til å dø som singel Det kan kanskje ha no' med å gjøre at jeg er ekstremt pessimist, men.. Hmm. Er bare 20 jeg også, men likevel så henger nok den følelsen over meg :/
Munchlax Skrevet 17. juli 2010 #6 Skrevet 17. juli 2010 trukke det hjelper på at du er ekstremt pessimistisk nei... Uff, nei Får prøve å se lyst på livet. Selvom det kanskje er sagt enn gjort :gjeiper:
Munchlax Skrevet 17. juli 2010 #7 Skrevet 17. juli 2010 Er bare 20 jeg også, men likevel så henger nok den følelsen over meg :/ Vil gi deg en stor klem, jeg!
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juli 2010 #8 Skrevet 17. juli 2010 Føler med dere, jeg er 29 og har heller aldri hatt en kjæreste ... vet jeg er litt sjenert da ... men ellers er det ikke noe galt med meg Husker godt da den siste i min venninnegjeng fikk kjæreste og jeg var helt alene som singel. Da var vi 23, og det var helt grusomt. Kan bare si at- dere er heldige som er 20. Skulle gjerne vært det til jeg møtte den rette Ja, jeg syns det er litt fælt å være 29 og fortsatt ikke funnet meg noen ... så viser meg som anonym.
Krill Skrevet 18. juli 2010 #9 Skrevet 18. juli 2010 Skal jeg si dere noe? Dere kommer til å få kjærester! Ikke bare 1, men 2 og 3 og kanskje 4, 5,6,7,8... Dere kommer til å oppleve forelskelse flere ganger og antagelig kjærlighetssorg også. Dere er så unge og har så mange muligheter. Et lite sitat: Lite visste jeg at dagene som kom og gikk var selve livet.. Ta det med ro! Lev livet! Hilsen gamla på 35 som hadde hatt 1 kjærste da hun var 20, men som har opplevd desto mer de neste 15 år..
MissStiles Skrevet 18. juli 2010 #10 Skrevet 18. juli 2010 Du er fortsatt ung. Nyt livet. Du får kjæreste før du aner det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå