Gå til innhold

Sette på ringer i kirken

Skal dere sette på ringer i kirken?  

1. 1. Skal dere sette på ringer i kirken?

• ja
      17
    • Vet ikke
      0
    • Nei
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har laget en avstemming om dette før, men nå er det sååå lenge siden og vi er jo såååå glad i avstemminger her....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jo jeg gift da, men tar meg "retten" til å svare likevel :ler: JA, vi satte på ringer i kirken :D

Skrevet

Ja det tror jeg ganske sikkert vi vil (stemte ja)

Skrevet

Ja, regner i alle fall med det.

Skrevet

Har egentlig ikke tenkt over det, men det regner jeg med at vi skal...

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå skal ikke jeg gifte meg enda, men når jeg en gang gjør det så skal vi sette på ringer i kirken. Jeg synes det er flott og romantisk.

Skrevet

Maskinen hjemme er så håpløs!

Den har en lei tendens til å poste innlegget flere ganger... :oops:

Satser på at det blir med det ene bryllupet! :ler:

(Og at dette innlegget bare kommer en gang...)

Skrevet

:) JA DET SKAL VI GJØRE :)

(og mamma skjønte ikke hvorfor vi skulle pusse opp ringene våre til bryllupet engang :P mamma da, det skal jo graveres inn en til dato, jo :) )

Skrevet

Blir ringpåsettelse i kirken for oss også. Som ibe, skal vi først pusse opp ringene og gravere inn bryllupsdatoen - blir da en periode uten ringene likevel.

Skrevet

Vi skal også pusse opp forlovelsesringene våre, men vi kommer ikke til å sette dem på oss i kirken igjen.

Siden vår vilese er kl 15, så skla vi til fotografen FØR vielsen, og da skal vi sette på ringene først, slik at ringene er med på bildene. ("Teit" om ringene ikke er med på bildene, liksom)

Kommer til å gå en tid uten ringene før bryllupet også, så blir det ekstra "stas" å sette dem på igjen

Skrevet

Vi skal også pusse opp forlovelses ringene, og de skal settes på igjen i kirken.

Skrevet

Vi satte ikke på ringene i kirken. Jeg var så nersvøs for at det bare skulle bli tull. At jeg skulle miste den på gulvet eller noe sånn. Så istedenfor å styre med det, så droppet vi det heller.

Skrevet

Vi skal sette på ringene i kirken. Vi har ikke ringer nå, så det blir en ny erfaring for meg...

Skrevet

Vi satte på ringene i kirken, med endel plunder og latter :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...