Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 Jeg begynner å få litt av en hårbøylesamling, men finner ikke ut hvordan jeg skal oppbevare dem! Noen som har forslag?
Munchlax Skrevet 17. juli 2010 #3 Skrevet 17. juli 2010 Kan du ikke lage en hårbøyleholder, sånn som Heidi har gjort? Synes den virker ganske genial ^^
Antlers Skrevet 17. juli 2010 #5 Skrevet 17. juli 2010 Finner den ikke igjen på Ikeas nettsider nå, men omtrent som denne, bortsett fra at den er rund og litt lengre: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/40152591 Har vel ca 15 hårbøyler på den, pluss litt annet småplukk
jolie Skrevet 17. juli 2010 #6 Skrevet 17. juli 2010 Sy et rektangel, ca 20 cm bredt kanskje, og så langt du vil ha det. Midt på dette rektangelet syr du et nytt rektangel, men mye smalere (og temmelig mye lengre). Ca 5 cm. Men ikke sy denne delen rett på den andre delen. Lag små "lommer" underveis mens du syr. Med lommer mener jeg at man lager legg, ca to fingerbredder er sikkert passe. I leggene som blir nedover kan man stikke hårbøylene. Og hele greia kan man henge opp på veggen om man stiver av litt oppe eller slår i en malje i hvert hjørne el.l. Har man mange store hårbøyler må man selvfølgelig gjøre leggene større.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå