Gjest wild bird Skrevet 5. august 2010 #22 Skrevet 5. august 2010 Jeg brenner for barn og barns oppvekstvilkår. Livet består stort sett av barn, både på jobb og privat, så da har jeg vel havnet på rett hylle i livet Har ingen hobbyer jeg brenner for, men er lidenskapelig opptatt av musikk og bøker.
tineline Skrevet 5. august 2010 #23 Skrevet 5. august 2010 Jeg brenner for miljøet vårt, men jeg er ingen aktivist. Jeg brenner for arbeidsforholdene til arkeologer, og har et verv i fagforeningen. Jeg er lidenskapelig opptatt av musikk, og jeg leser konstant minst to bøker samtidig. Og jeg er helt hekta på matlaging og -spising! Og så er jeg avhengig av mine seks Nintendokonsoller.
Gjest Pucifer Skrevet 5. august 2010 #24 Skrevet 5. august 2010 (endret) Brenner for musikk, foto og kunst. Endret 5. august 2010 av Pucifer
Anglofil Skrevet 6. august 2010 #25 Skrevet 6. august 2010 Jeg brenner for solidaritet og skole/utdanning. Mvh Yvonne
Snop Skrevet 6. august 2010 #26 Skrevet 6. august 2010 musikk, helse/kosthold og Gud. Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen
Sugerøret Skrevet 6. august 2010 #28 Skrevet 6. august 2010 de svakestes rettigheter,barn,gamle og handikappede. Helsevern/helse generelt Alt som har med dyr å gjøre Rettferdighet
AnonymBruker Skrevet 6. august 2010 #29 Skrevet 6. august 2010 Rettferdighet Handikappedes rettigheter Det å få skape noe gjennom tegning, keramikk eller håndarbeide.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå