Gå til innhold

Hva brenner du for?

Fremhevede innlegg

Skrevet

HVa brenner du for? Hva er viktig for deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du da i hobbysammenheng?

Skrevet

Vet du - tidligere i livet hadde jeg en hobby jeg virkelig brant for. Deretter hadde jeg fremtidsvisjoner jeg brant for. De siste årene har jeg ikke brent for noe spesielt. Og det føles som et hull som må fylles. Virkelig. Forslag mottas med takk:)

Skrevet (endret)

sport og musikk! :D driver med begge deler:) lær deg og spille et instrument, veldig gøy!

Endret av Guitar
Skrevet

Mener du da i hobbysammenheng?

Kan være alt, vet jeg la det inn i "hobby". Men bare å si andre ting du brenner for også!

Skrevet

Vet du - tidligere i livet hadde jeg en hobby jeg virkelig brant for. Deretter hadde jeg fremtidsvisjoner jeg brant for. De siste årene har jeg ikke brent for noe spesielt. Og det føles som et hull som må fylles. Virkelig. Forslag mottas med takk:)

He he.. Har det akkurat det samme. Veldig glad i musikk-høre på det. Men kan ikke si at jeg brenner for det. Og akkurat som deg, har jeg et hull som trengs å fylles. Har utrolig mange venner som brenner for dans, og håndball. Mens jeg sitter der bare, å ikke brenner for noe lenger. Trist.

Skrevet

Musikk, bøker, dyr(dyr som "hobby"/kos, og dyrevelferd - bruker økologisk og ikke-testet-på-dyr-sminke/andre produkter, så langt det lar seg gjøre selvfølgelig, for å ta ett eksempel), og miljøet vårt (men her er jeg ikke helt "inne" ennå, er så mye å lære :) )

Skrevet

Mote.. Klesdesign.. Sminke..

JEG ELSKER Å SY OG JOBBE MED SMINKE

Min drøm er å ha min egen klesforretning med mine egne design :)

Gjest Huffsa
Skrevet

Hund og hest.

Hovedsak hund, men hest på en god andreplass

Skrevet

Snegle og bille oppdrett

Skrevet

Hest, katt, og dyr generelt.

Skrevet

Jeg liker garnet mitt, jeg.. :sjenert:

Skrevet

Silikonfrie bryst.

:blomst:

Selv brenner jeg for å prøve å gjøre livet godt for de som står meg nær,inkludert dyr

Av hobby må det være hundene mine og lesing

Skrevet (endret)

Bevissthet rundt organdonasjon! Kommer man ut for en ulykke, og dine nærmeste får spørsmål om donasjon, så vil det gjøre avgjørelsen mye enklere for de, om de vet hvor du står i saken, uansett hva det måtte være.

Vi har syv organer vi kan gi bort; ett hjerte, to lunger, to nyrer, en lever og én bukspyttkjertel. Når du informerer dine nærmeste om din holdning til donasjon kan du også si fra hvilke organer du er villig til å gi bort.

Man kan f.eks si ja til å donere hjertet, men nei til resten, om det er ha man måtte ønske. Selv sier jeg Ta alt som kan brukes, brenn resten før jeg går i jorda. Uansett, det viktigste er samtalen med de nærmeste pårørende. Det er de som står med den siste avgjørelsen om man skulle komme i situasjonen.

http://www.organdonasjon.no/

Facebookgruppa Stiftelsen Organdonasjon

Last ned donorkort, fyll ut, print ut og ha med i lommeboka. Informer de nærmeste pårørende.

24ltk.jpg

Moderatorer, jeg håper ikke dere mener bruken av dette bildet er brudd på noe bilderegler. Stiftelsen Organdonasjon vil jo gjerne ha mest mulig bevissthet rundt sin sak, og bildebruken her er med på dette.

Kan i samme slengen oppfordre til å gi blod. Har ikke gitt selv enda, da jeg muligens har lav blodprosent, men neste gang min kjære skal gi, så blir jeg med for å sjekke om jeg kan gi :jepp:

Endret av fruBeist
Skrevet

Antikke møbler og katter :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Silikonfrie bryst.

Du lever visst i feil århundre.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

sport og musikk! :D driver med begge deler:) lær deg og spille et instrument, veldig gøy!

Er enig i det! Å drive med fysiske aktiviteter ute i friluft eller i treningssentre og det å spille et instrument er topp aktiviteter som stimulerer til hjerneaktivitet, trivsel og engasjement, noe som igjen er bra for din arbeidsgiver ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...