Gå til innhold

Når husarbeidet kaller...

Husarbeid versus KG  

10 stemmer

1. 1. Hva gjør du som oftest?

• Blir sittende med KG
      6
    • Begynner på husarbeidet
      1
    • Har en egen strategi, hvor jeg kan gjøre begge deler
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har en strategi for hvordan en kommer opp av sofaen.?

Endret av Tarantella
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reis deg opp og begynn!!

For min del, så har jeg fast vaskedag på søndager. På formiddagen. En av de første tingene jeg gjør etter at jeg har stått opp og har spirt frokost. Da er jeg fort ferdig med det og kan gjøre det jeg vil resten av dagen.

Skrevet

Jeg gjør alltid nødvendig husarbeid på morgenen før jeg ev. setter meg ned med pc'n. Men men liten leilighet og stor aktiv hund trengs det husarbeid flere ganger om dagen, dessverre. Så når det er på tide med husarbeid senere på dagen, gjør jeg unna alt eller deler opp oppgavene om det er mye å gjøre, så jeg kan "belønne" meg selv med en surfepause innimellom. Har jeg allerede satt meg godt til rette og har lite motivasjon for å begynne på oppgavene, har jeg en aldri så liten diskusjon med meg selv hvor jeg setter positivt/negativt opp mot hverandre og blir "overtalt" til at det er best å bare kaste seg i det. Men her har jeg også lov å ta surfepauser, kanskje til og med med en liten kaffekopp. :)

Skrevet

Det frister meg ikke å sitte ned med PC-en å gjøre "uviktige" ting når huset ser rotete ut. Men jeg er litt som Monica i Friends, huset er stortsett ryddig til enhver tid og både jeg og samboeren er utrolig perfeksjonister på at ting i hjemmet skal se flekkfritt ut. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...