Catlin Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 (endret) Jeg ser på å reise til Paris og London. Planen er å bruke Norwegian til London, så ta toget til paris og fly hjem igjen. Jeg trodde at jeg kunne ta tog "non-stop" mellom London og Disneyland paris - men etter å ha lest litt, så er jeg i tvil. Har noen spørsmål som jeg håper noen kan svare på. * er det mulighet til å ta tog direkte til disneyland paris uten å bytte tog? * kan man bestille billetter i siste liten, eller lønner det seg å kjøpe på forhånd - og er det noen forskjell i pris på de to alternativene * andre tips noen kan komme med i forbindelse med dette? Endret 17. juli 2010 av Catlin
Lipstick Skrevet 17. juli 2010 #2 Skrevet 17. juli 2010 Jeg reiste med Eurostar fra Paris til London i fjor sommer. Tror neppe det svinger innom Disneyland. Mitt tog gjorde i alle fall ikke det. Kan faktisk ikke huske at det var et eneste stopp på veien med det toget jeg tok. Men det finnes kanskje andre tog som gjør det? Jeg bestillte på internett noen uker før avreise. Det er veldig sannsynlig at du kan kjøpe billetter samme dag, for det går en god del avganger hver eneste dag og de har maaange sitteplasser. Men for min del liker jeg å være helt sikker på at jeg kommer meg avgårde når jeg har tenkt, så JEG foretrekker å ha billettene på plass lenge før. Lykke til da! Det er en super måte å reise fra London - Paris og omvendt på!
Gjest Lille-pus Skrevet 17. juli 2010 #3 Skrevet 17. juli 2010 Normalt kan du ta Eurostar fra London og gå av på Dineyland Resort alle dager utenom tirsdager og lørdager, men siden det nå er skoleferie i UK så skal det gå greit også på tirsdager og lørdager Dóg er det, så langt jeg ser, kun ett tog om dagen som gir deg denne muligheten, og det går fra London 09:53. Rutetabellen finner du her
Catlin Skrevet 17. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 17. juli 2010 Takk for svar så langt. Jeg koser meg med å sjekke hotell og priser på nett. Så får vi se om det blir bare London eller om det blir Paris i tillegg. Tips om eurostar tas i mot med takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå