Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt dem på finn.no,men det fulgte ikke noen bruksanvisning med.Noe som kan fortelle meg hvordan jeg gjør det?Takker for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det disse som du legger på som en film? isåfall legger du de på tennene ved å brette den rundt slik at du får stripsene på begge sider av tennene. vær forsiktig så du ikke får stripsen på annkjøttet, dette kan være vanskelig siden stripsen smelter i munnenen. opplevde dette skjønner du. det fikk tannkjøttet til å trekke seg tilbake slik at tannhalsene kommer frem, forferdelig vondt. dunkende smerte og enda værre under måltid.

Skrevet

er det disse som du legger på som en film? isåfall legger du de på tennene ved å brette den rundt slik at du får stripsene på begge sider av tennene. vær forsiktig så du ikke får stripsen på annkjøttet, dette kan være vanskelig siden stripsen smelter i munnenen. opplevde dette skjønner du. det fikk tannkjøttet til å trekke seg tilbake slik at tannhalsene kommer frem, forferdelig vondt. dunkende smerte og enda værre under måltid.

Det er vel det.De heter Crest White Strips Classic.Det er en strips til overtennene og en strips til undertennene.Men hvor lenge skal de sitte på.Må man gjøre det hver dag i en hviss periode?

Skrevet

Det er vel det.De heter Crest White Strips Classic.Det er en strips til overtennene og en strips til undertennene.Men hvor lenge skal de sitte på.Må man gjøre det hver dag i en hviss periode?

Hvor mange har du?

La oss si du har 28 stk. Da er det til syv dager.

En strips oppe, og en nede. En av de er ment for tennene oppe, og en annen for de nede.

De skal du ha på to ganger om dagen i 30 min pr gang.

Skrevet

Hvor mange har du?

La oss si du har 28 stk. Da er det til syv dager.

En strips oppe, og en nede. En av de er ment for tennene oppe, og en annen for de nede.

De skal du ha på to ganger om dagen i 30 min pr gang.

Jeg har bare 14 stykker.Fikk du samme problemer med at tannkjøttet trakk seg tilbake?Slik som hun første som svarte meg fikk?Ble litt skremt av det.

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Det er bare å være nøye når du tar de på. Legg strips'ene på så at de dekker tennene og ikke er nær tannkjøttet. Kan svi og ise litt de første gangene du bruker det, men så går det over. Ble kjempefint og hvitt resultat på meg hvertfall :)

Skrevet

Det er bare å være nøye når du tar de på. Legg strips'ene på så at de dekker tennene og ikke er nær tannkjøttet. Kan svi og ise litt de første gangene du bruker det, men så går det over. Ble kjempefint og hvitt resultat på meg hvertfall :)

Hvor mange dager må jeg bruke dem før resultatet er godt synlig?

Skrevet

Noen flere med erfaringer?

• 8 måneder senere...
Skrevet

Trakk tannkjøttet seg permanent tilbake?

AnonymBruker
Skrevet

Dette skjedde med meg også! Og nå er tannkjøttet mitt mye høyere oppe enn det pleide å være. Jeg advarer alle mot disse.

Dro i stedet til tannlegen og bleket tennene mine der. Mye tryggere!

Skrevet

jeg brukte crest white strips classic i 14 dager. har ikke ødelagt tannkjøttet på dette, men derimot for fine hvite tenner. er knall fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...