Gå til innhold

Black and white...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leya har fåt dilla på potetgull...*knakser og gumler*

Gourmet black and white...mmmm

Smaker jo faktisk orntli pepper!!!!

Du må smake!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Adina Madeleine
Skrevet

Å... Nå må du ikke friste meg, nå som 7-eleven har stengt (de hadde vel den ikke der heller). Smakte den med den andre smaken, og den var jammen ikke verst. Det er en sånn smak som sniker seg innpå, og så må man ha mer før man vet ordet av det.

Adina M.

Skrevet

Smakte det gourmet potetgullet med paprika(?) og rødløk i går, syntes det smakte forferdelig jeg.. :(

Gjest Adina Madeleine
Skrevet

:ler: Ja, jeg innrømmer at det er et potetgull for spesielt interesserte.... Fikk sånne rare potetguller inn i systemet da jeg bodde i statene. Så nå kan jeg kjøpe "håndlaget" importert potetgull på Centra til over 30 kroner... :oops:

Adina M.

Skrevet

Da jeg var i England på språkreise for "hundre" år siden fikk jeg dilla på reke og eddik potetgull...

Her på berget begynner de å komme etter..men det går jo så sakte i svingene....

Skrevet

åh.. det black and white-potetgullet VAR veldig godt! :)

Skrevet
Da jeg var i England på språkreise for "hundre" år siden fikk jeg dilla på reke og eddik potetgull...

Her på berget begynner de å komme etter..men det går jo så sakte i svingene....

Hmm, i australia hadde de eddik-chips, det var veldig godt, men jeg kunne ikke spise så veldig mye av det uten at det begynte å svi litt på tunga. Hvorfor kan de ikke ha sånt i Norge og da?

:)

Skrevet

Hmm, i australia hadde de eddik-chips, det var veldig godt, men jeg kunne ikke spise så veldig mye av det uten at det begynte å svi litt på tunga. Hvorfor kan de ikke ha sånt i Norge og da?

:)

Jo.. du skjønner.. fordi.. eddik er stygt! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...