lulle Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 Noen som har denne telefonene? Lurere på om kameraet kan sidestilles med et digitalkamera?
H_B Skrevet 17. juli 2010 #2 Skrevet 17. juli 2010 Hei Lulle. Telefonen du henviser til her har en oppløsning på 8.1 megapixler. Det i seg selv betyr i og for seg alt når det gjelder kamera. Et nytt digitalkamera i dag kommer med 10-12 megapixler (og antagelig høyere). Det er nok mer viktig her å finne ut hva man har bruk for. Selv har jeg et digitalkamera med 10 megapixler. Det er 2 år gammelt, og tar veldig bra bilder. Telefonen min er en HTC Hero og har 5 megapixler kamera (men ingen blitz). Den tar gode bilder så sant det er lys nok. Kameraet på telefonen du nevner her, ligger altså midt i mellom en forholdsvis ny telefon og et forholdsvis nytt kamera. Skal man tro tester som har blitt gjort, er dette en meget god telefon med et meget bra kamera. Les mer om test av Sony Ericsson på denne lenken: http://www.amobil.no/artikler/sony_ericsson_w995/70431 Lykke til med ditt mobilkjøp
Sessipn Skrevet 18. juli 2010 #3 Skrevet 18. juli 2010 (endret) Jeg har denne tlf. Ute kan du få veldig bra bilder, nesten like bra som et digitalkamera. Mens inne syns jeg bildene kan bli litt mørke og at fargene gjengis feil. Etter min mening er dette et bra mobilkamera, men kan ikke erstatte et digitalkamera Bare og spørre meg hvis du lurer på noe mer Endret 18. juli 2010 av Sessipn
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #4 Skrevet 19. juli 2010 Til deg som har denne telefonen, hvordan er samtalelyden (fant ikke annet ord) i den? D.v.s hvordan hører du vedkommende i andre enden? Det er nemlig det viktigste for meg når jeg nå vurderer å kjøpe den. Thea
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #5 Skrevet 19. juli 2010 Jeg har hatt den tlf en stund, og synes samtalelyden er bra. Bildene blir også bra, forresten. Men jeg synes batteriet på min tlf er blitt så dårlig, det holder en dag eller to max.
Sessipn Skrevet 20. juli 2010 #6 Skrevet 20. juli 2010 (endret) Syns også samtale lyden er ganske bra Men batteriet mitt holder mye lengre, men det kommer jo selvfølgelig ann på hvordan og hvor mye en bruker tlf Er ganske fornøyd med tlf, det eneste jeg ikke er helt fornøyd med er at den er treig når jeg skriver mld. Dvs jeg skriver fortere enn tlf registrerer og da blir det fort endel feil. Edit: har forresten hatt tlf i litt over 1 år nå. Endret 20. juli 2010 av Sessipn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå