Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juli 2010 #1 Skrevet 17. juli 2010 Jeg vasker ut huset nå, men sden det faktisk er første gang, så aner jeg ikke hvor grundig mans skal være?! Feks kjeller: Det er bare murvegger i hele kjelleren. Jeg har sopt med hard kost, og støvsugd opp alt bøsset, og kostet veggene. Men feks der vaskemaskina har stått, der er gulvet stygt, (Det har vært vannsøl og såpesøl osv gjennom årene), og jeg får det ikke pent, og er skeptisk til å begynne å vaske et betonggulv.... Går det? Og trenger jeg det? Det er og noen merker rundtomkring på lister og gulv som jeg ikke får bort, må jeg male dette før overtakelsen? Og trenger jeg å vaske huset utvendig?
Gjest Blondie65 Skrevet 17. juli 2010 #2 Skrevet 17. juli 2010 Eier du eller leier du? Hva var der når du flyttet inn? Hva slags merker på lister og gulv? Jeg vil tro at jobben i kjelleren er godt nok gjort. Når det gjelder der vaskemaskinen har stått, hva var der når du flyttet inn? Såpemerker får du vel vekk ved å vaske. Husk at dersom det er en leid leilighet har du krav på å rette feilen før husvert trekker i depositum.
Kahlua Skrevet 17. juli 2010 #3 Skrevet 17. juli 2010 Det skal vaskes fra gulv til tak, at mange ikke gjør det så grundig er en annen sak....Ja, du kan vaske et betonggulv, det er eneste måten å få vekk såperestene på.
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juli 2010 #4 Skrevet 17. juli 2010 Jeg eier Men når jeg flyttet inn var det ikke vasket overhodet, de hadde bare støvsgd.... Merker mener jeg sånne "hakk" i selve treverket som er laget av møbler ol... Men da skl jeg skrubbe fra gulv til tak! Men hvordan er det ute? Skal jeg vaske utvendig hus og? Eller holder det med kun vinduene?
Gjest Blondie65 Skrevet 17. juli 2010 #5 Skrevet 17. juli 2010 Jeg eier Men når jeg flyttet inn var det ikke vasket overhodet, de hadde bare støvsgd.... Merker mener jeg sånne "hakk" i selve treverket som er laget av møbler ol... Men da skl jeg skrubbe fra gulv til tak! Men hvordan er det ute? Skal jeg vaske utvendig hus og? Eller holder det med kun vinduene? Utvendig grønske og vedlikehold burde du tatt før salg/visning/prospekt. Det kan ikke forventes at huset er i bedre stand mht dette enn under visning. Vanlig nedvask inkluderer vinduer utvendig og innvending og vegger, tak og gulv innvendig. Merker etter normal slitasje må man påregne ved kjøp og salg av hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå